İşlemci Sıcaklığı

P

pusat57

Ziyaretçi
Arkadaşalar AMD ATHLON 2 X4 işlemci kullanıyorum ve hehangi bir oyun açıkkan işlemci sıcaklığı 68 derecede gördüm. İşlemciye bi zararı olurmu?

Termal macun yeni değişti ama pc kasamda çok ısınıyor ayrıca stok fan kullanıyorum. Parçalara yanma gibi bi zararı olurmu?
 
KS
R

Revolation

Ziyaretçi
İşlemci fanı kaç devirde dönüyor ?
 

Ahmet Karaca

Hectopat
Katılım
15 Ekim 2012
Mesajlar
769
En iyi cevaplar
1
Beğeniler
112
Yer
İzmir
AIDA64 programıyla oyun oynarken sıcaklıkları bir süre kontrol et ve stabilite testi yap. Arka planda çalışan uygulamalar bilgisayarı zorlayabilir. Termal macunu düzgün sürmemiş olabilirsin.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
P

pusat57

Ziyaretçi
Şöyle bir şey denedim ben pc masasının kasanın durduğu yere extradanj fan monte ettirmiştimm PC kasasının yan kapağını söktüm ve masadaki fanı çalıştırdım doğrudan kasanın içine iyi hava aktarımı yapıyor. İşlemci boşta 49-50 iken şu anda 45'de.

Böyle kullanıcam arkadaşlar sağolun. :)
 
KS
U

Umutb

Ziyaretçi
Kardeşim sen internetten SPECCY PRİFORM programını indir orada daha güzel bir şekilde sıcaklık değerleri yazıyor.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
U

Umutb

Ziyaretçi
Kardeşim güç kaynağın kaç wolt acaba ?
 

Ahmet Karaca

Hectopat
Katılım
15 Ekim 2012
Mesajlar
769
En iyi cevaplar
1
Beğeniler
112
Yer
İzmir
Yukarı