C# temelli bir işletim sistemi yapmaya başladım. Ama grafik sürücüleri oluşturmak bana göre değil. Windows üzerinde çalışan hali hazırda var olan kütüphaneler ve grafik sürücüleri var. Bunları entegre etmem için UWP kütüphanelerini ve gerekli dosyalarını eklemem lazım diye düşündüm. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
C# temelli bir işletim sistemi yapmaya başladım. Ama grafik sürücüleri oluşturmak bana göre değil. Windows üzerinde çalışan hali hazırda var olan kütüphaneler ve grafik sürücüleri var. Bunları entegre etmem için UWP kütüphanelerini ve gerekli dosyalarını eklemem lazım diye düşündüm. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
C# temelli bir işletim sistemi yapmaya başladım. Ama grafik sürücüleri oluşturmak bana göre değil. Windows üzerinde çalışan hali hazırda var olan kütüphaneler ve grafik sürücüleri var. Bunları entegre etmem için UWP kütüphanelerini ve gerekli dosyalarını eklemem lazım diye düşündüm. Sizce nasıl bir yol izlemeliyim?
Yani tüm hepsini kullanmak zorunda mı? Eğer grafik sürücülerini alamıyorsam, her bir sisteme göre grafik sürücüsü tasarlamam mı lazım? baska bir yöntemi yok mu?
Hayır ben yazmadım. Hazır bir kaç kitaplıkla geliyor ve siz kernel'den itibaren yazmaya başlıyorsunuz. Bootloader kendisi yazmış oluyor. Ama test aşamasında kullanabilmek için VMware lazım. Ve bazı nuget paketleri yollarında hata çıkınca derlemiyor, manuel olarak yapmanız gerekiyor.