Tersine mühendislik ya da kernel tabanlı geliştirme hedefiniz değilse yani oyun geliştirmek için Assembly sadece zaman kaybı olur.
Makine dili ile Assembly neredeyse ayni demek cok yanlis.Hocam Assembly ile makine dili neredeyse aynı şey. İkisi de 0 ve 1'den oluşuyor (işlem bakımından).
Makine dili ile Assembly neredeyse ayni demek cok yanlis.
Tabi ki kaynagindan.
64 bit mimarinin kaynagi -> AMD
Reference guide da oradan geliyor:
Yatmadan once 30 dakika okursan TDP daha az olur, verimli calisirsin.
Makine dili öğrenebileciğim yerler var mı? Biraz merak ediyorum makine dilini. Şu an C# öğreniyorum. C#'dan sonra öğrenebileceğim bir yer varsa makine dili öğrenmek istiyorum.
print("Hello World!")
#include <iostream>
void main(){
std::cout << "Hello World!" << "\n";
return 0;
}
00100011 01101001 01101110 01100011 01101100 01110101 01100100 01100101 00100000 00111100 01101001 01101111 01110011 01110100 01110010 01100101 01100001 01101101 00111110 00001010 00001010 01110110 01101111 01101001 01100100 00100000 01101101 01100001 01101001 01101110 00101000 00101001 01111011 00001010 00001010 00100000 00100000 00100000 00100000 01110011 01110100 01100100 00111010 00111010 01100011 01101111 01110101 01110100 00100000 00111100 00111100 00100000 00100010 01001000 01100101 01101100 01101100 01101111 00100000 01010111 01101111 01110010 01101100 01100100 00100001 00100010 00100000 00111100 00111100 00100000 00100010 01011100 01101110 00100010 00111011 00001010 00001010 00100000 00100000 00100000 00100000 01110010 01100101 01110100 01110101 01110010 01101110 00100000 00110000 00111011 00001010 00001010 01111101
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.