MW2 kırılır mı?

PS4 ve PS5'in kırılması ile uğraşan kişilerle PC oyunlarını kıranlar farklı kişiler.

PS4/5'in kendisi kırıldığı için şu an sürümü uygun olan orijinal oyunlara sahip herhangi biri oyunun dosyalarını internete yükleyebilir, bu dosyalara erişen kırık PS4/5 sahipleri de oyunu oynayabilir.

PC tarafında ise korumalar çok daha çetrefilli, bu işle uğraşan çok az kişi kaldı.
PC'de Scene'de kıran/kırabilen yok, P2P tarafında da sadece Empress var.

PC'de oyunun hikayesi bile sürekli internete bağlı olmanızı istiyor oynamak için, bunun da korsanını yapmak çok zor. Bu yüzden uğraşmıyorlar kırmakla.
Ayrıca COD oyunları kendi hesabınıza bağlanmanızı istiyordu diye hatırlıyorum.
 
P2P tarafında da sadece Empress var.
Aynen, CODEX gibi zaten açıkları bilinen ya da koruması olmayan oyunları basit bir şekilde "kırıp" yayınlayan bazı Scene'ler hala çalışıyor, ama zaten kırmak için ek bir çaba gerektirmeyen oyunları hazırlayıp yayınlıyorlar sadece. Yeni yöntemler gerektiren oyunları kıran sadece Empress kaldı, o da MW için uğraşmayacağını, Goldberg ile bir araya gelseler bir ihtimal kırabileceklerini ama değmeyeceğini söylemişti.

Ayrıca COD oyunları kendi hesabınıza bağlanmanızı istiyordu diye hatırlıyorum.
Aynen. Battle.net hesabınıza giriş yapıp online olarak oynamak gerekiyor. Bunu aşabilmek için oyunu hem hesabınız olduğuna hem de oyun süresi boyunca bu hesabın geçerli ve online olduğuna inandırmak gerekiyor. Bu da birden çok aşamalı, aşması zor bir koruma oluşturuyor.
 
Aynen, CODEX gibi zaten açıkları bilinen ya da koruması olmayan oyunları basit bir şekilde "kırıp" yayınlayan bazı Scene'ler hala çalışıyor, ama zaten kırmak için ek bir çaba gerektirmeyen oyunları hazırlayıp yayınlıyorlar sadece. Yeni yöntemler gerektiren oyunları kıran sadece Empress kaldı, o da MW için uğraşmayacağını, Goldberg ile bir araya gelseler bir ihtimal kırabileceklerini ama değmeyeceğini söylemişti.


Aynen. Battle.net hesabınıza giriş yapıp online olarak oynamak gerekiyor. Bunu aşabilmek için oyunu hem hesabınız olduğuna hem de oyun süresi boyunca bu hesabın geçerli ve online olduğuna inandırmak gerekiyor. Bu da birden çok aşamalı, aşması zor bir koruma oluşturuyor.
Evet, Yayınlanan sahne sürümleri genellikle ya SteamDRM ya da DRM yok. Ki, SteamDRM'i normal bir kullanıcı dahi kırabilir.
 
@Ed1tH
Hayır. Ses getirmeyen "gereksiz" bir oyunu kırmak için o kadar uğraşmak ve masrafa girmek istemiyorlar bu kadar basit. Battle.net yerine farklı bir sunucuya kodlari yedirmek zor değil ama port kısmı zorlaştırıyor işi.
 
Ya oyun o kadar ses getirmedi gerek yok. Ama düşün GTA 6 öyle olsa 1 haftaya kırarlar. Çünkü istiyorlar.
Kırabilen bir kişi var, o da keyfe bağlı ya da bağış karşılığı kırıyor. Dediğiniz ile alakası az bir şey olabilir. Ama asıl sebep, oyunun koruması. Denuvo da zorlaştı tabi ki, 2 sene öncesine kadar CPY anasını ağlatıyordu Denuvonun. Bakarsanız bir sürü oyun kırıldı o sene denuvoya sahip. Death Stranding,Marvels Avengers vb. (Bu arada burada Sahne için konuşuyorum mesaj yanlış anlaşılmasın).
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı