Neden Red Alert 3 tutmadı?

RA2 de benim çocukluk oyunlarımdan biri. Hatta yakın geçmişte şu yapılan multiplayer modunun ismi OPenRA2 olması lazımdı, bunu çok oynadım. Ama RA3' e geçerken grafikler çok sırıttı ve doğal olarak o arcade strateji havasını veremedi. RA2'yi oluşturan da zaten bu ses diyalogları, sahneler, grafikler, hızlı oynanış ve güzel modlanabilirliği idi.
 
Kasıyor ben de niye bilmiyorum.
Yok ben de kasmıyor . CNC net kullanmayı dene.
RA2 de benim çocukluk oyunlarımdan biri. Hatta yakın geçmişte şu yapılan multiplayer modunun ismi OPenRA2 olması lazımdı, bunu çok oynadım. Ama RA3' e geçerken grafikler çok sırıttı ve doğal olarak o arcade strateji havasını veremedi. RA2'yi oluşturan da zaten bu ses diyalogları, sahneler, grafikler, hızlı oynanış ve güzel modlanabilirliği idi.
Ben grafiklerindan çok hoşlandım ortamda bir canlılık var hissi yaratıyor. Ben RA2 oynarken ürktüğümü hatırlarım inanılmaz gerici bir ortamı var.
 
3'ü oynayalı çok uzun zaman geçti ve şimdi konuyu görünce fark ettim ki oyunla ilgili aklımda kalan bir şey yok. Red Alert 2 ve türevleriyle o eski tip strateji oyunlarına doyduğum için mi bilmiyorum ama alelade bir oyun gibi oynayıp geçmiştim 20-30 saatte. Eski tip strateji oyunlarında taktik derinliği eksik oluyordu ama daha yeni yeni tecrübe edildiği için sevilerek oynanırdı, oyuncuların çoğu belli bir doymuşluk düzeyine geldiği sıralarda çıkarılmış olabilir.
 
Önemli olan grafik değil ki. Hikayesi ve akılda bırakacak etkileri daha önemli. RA3 bana çizgi film gibi çizilmiş, oynanış RA2 gibi akılda bırakacak ve akıcılığı uzun sürecek bir seri değil.
 
Örneğin; GTA V, Ne GTA: San Anders ne de GTA: Vice City gibi akılda kalan bir oyun olmadı. GTA IV eğer optimize sıkıntılı bir oyun olmasaydı hikayesi ile hatırda kalacak bir oyundu. Bunun gibi düşün işte neden RA3 tutmadığını. RA2 çok sade, daha akılda kalıcı bir ara yüz ve oynanışa sahipti. Amcam bile RA2 ve Yurili olanı hariç RA3 bile istemez bilgisayarında.
 

Geri
Yukarı