NVIDIA: “DLSS, Oyunlarda Yerel Çözünürlüğün Yerini Alacak”

Ali Güngör

Genel Yayın Yönetmeni
Yönetici
Katılım
22 Haziran 2011
Mesajlar
53.036
Çözümler
17
Yer
İstanbul Türkiye
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Technopat
Profil Kapağı
1523300036
Cyberpunk 2077

Digital Foundry, kısa süre öncesinde CD Projekt Red’den Jakub Knapik, NVIDIA’dan Jacob Freeman ve Bryan Catanzaro ile bir röportaj gerçekleştirdi. Bu röportajda Cyberpunk 2077 ve yeşil takımın DLSS teknolojileri konuşuldu. NVIDIA’nın Uygulamalı Derin Öğrenme Araştırmaları Başkan Yardımcısı Bryan Catanzaro, verdiği yanıtlarda doğal çözünürlüklü oyunların artık maksimum grafik doğruluğu için en iyi çözüm olmadığını söyledi. Catanzaro, […]

Devamı: NVIDIA: “DLSS, Oyunlarda Yerel Çözünürlüğün Yerini Alacak”
Kaynak Technopat

Devamı için yukarıdaki bağlantıya tıklayın...
 
Eki Görüntüle 1951751
Digital foundry, kısa süre öncesinde CD PROJEKT RED'den jakub knapik, NVIDIA'dan jacob freeman ve bryan catanzaro ile bir röportaj gerçekleştirdi. Bu röportajda Cyberpunk 2077 ve yeşil takımın DLSS teknolojileri konuşuldu. NVIDIA'nın uygulamalı derin öğrenme araştırmaları başkan yardımcısı bryan catanzaro, verdiği yanıtlarda doğal çözünürlüklü oyunların artık maksimum grafik doğruluğu için en iyi çözüm olmadığını söyledi. Catanzaro, […]

Devamı: NVIDIA: “DLSS, Oyunlarda Yerel Çözünürlüğün Yerini Alacak”
Kaynak Technopat

Devamı için yukarıdaki bağlantıya tıklayın...

NVIDIA all solos. :)
 
Bu da demek oluyor ki bundan sonra Nvidia 4000 serisindeki VRAM politikasına devam ederek. Donanımı minimuma indirgeyerek DLSS'i satacak. Açıkçası hemen her oyuna geldiği sürece bunda bir sıkıntı yok ama örneğin modcular olmasaydı şuanda Starfield deneyimi çok daha kötü olacaktı.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı