Daha oynamadım lütfen burda anlatmayın.Outlast2 den ve sonundan birşey anlayan varsa onuda biri bana anlatsin
Belki de maddi yönlü bir sıkıntıdır, ilk oyunları olduğu için stüdyo ortamında kayıt yapmak için çok fazla maddiyat harcayamadılar 1.oyun iyi gelir elde edince 2.de geliştirmek istediler. Tabii bu sadece benim aklıma gelen fikir sonuçta bağımsız bir firma Red Barrels, Ubisoft gibi köklü bir firmadan bahsetmiyoruz mantıklı geldi bana.
Maddi yönlü sıkıntı derken o nefes seslerini can acıma seslerini yapan kişide seslendirebilirdi değil mi?
Ben stüdyo ücretinden bahsediyorum, seslendirmen ücretinden değil. Kaliteli bir ses kaydı için yapımcılara stüdyo gerekiyor, eğer stüdyoları yoksa kiralamaları veya kayıt başı para ödemeleri gerekiyor, bütçelerini bu kadarı için ayırabilmişler veya bu kadarına ayırmak istemişler diye düşünüyorum. Seslendiren kişi geliştirici de olabilir neticede seslendirmen bulmaya gerek yok böyle bir oyun için.
OkumayınDaha oynamadım lütfen burda anlatmayın.
Belirtirseniz okumam.Okumayın
Forumda spoiler özelliği var.Bu kadar da hazir'a konmayin arkadaş.
Forumda spoiler özelliği var.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.