Overwatch satın alma ve rehber önerisi

Deathly Core

Hectopat
Katılım
26 Mayıs 2014
Mesajlar
326
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
75
Yer
Denizli
Hahah! Blizzard yine çıkardı vurdu masaya oyunu, yine dayanamadım aldım.

Hepimizin bildiği üzere Battle.net region olarak TR'yi seçtiğinizde EUR üzerinden bi güzel gömüyor. Ama şükur, yardımımıza Putin Rusya'sı yetişiyor.

Evet arkadaşlar, ne kadar legal veya sağlıklı olduğunu düşünmek sizin işiniz ama ben zaten uzun zamandır Battle.net'den oyun alırken VPN kullanıyorum. Rusya'dan ruble ile aldığınızda yaklaşık %40'lık bir oranda tasarruf sağlıyorsunuz.

Velahsıl kelam, ben bu konu hakkında (daha doğrusu OW hakkında) bi konu bulamadım. Almak istiyorsanız ama fiyatı çok fazla geliyorsa aklınızda bulunsun.

Önce herhangi bir VPN hizmeti indirin, Rusya'nın herhangi bir yerinden bağlanıyormuş gibi gösterin internetinizi. Tercihen gidip Rusya'dan da bağlanabilirsiniz. Ikinci olarak battle.net üzerinden Russian Region bir hesap açın, normal EUR üzerinden alıyormuşcasına ilerleyin. Sonra kredi kartı bilgilerinizi yazın, ben paypal üzerinden alıyorum ve sıkıntı çıkmıyor. Sonra indirin, Server EU olduğu için sıkıntı yaşamıyorsunuz.

Unutmadan, en güvenli yol battle.net'den almak. Ping veya FPS sıkıntı yaşarsanız refund istekli bi ticket yollamanız yeterli Blizzard'a. Sorularınız olursa sormaktan çekinmeyin, alırsanız da yazın ekleyelim :)

(1999RUP RUSSIAN REGION- €40 TR REGION)

(2000RUP 90TRY yapıyor)

Yav, yöneticiler alınsın ya da alınmasın. Bu forumun yaş kitlesi gerçekten oldukça düşük, ve genelde son başlıklara falan baktığımda sürekli "eee 2000 lereye pc toplıcam yardım" gibi, "aosdsadk bilmem ne hatası" veya en azından "pc açılmıyor" gibi başlıklar görüyorum.

Konuyla alakasız mesaj paylaştığın için BANLANDIN! falan gibi geri dönüt alacağımı biliyorum ama fikirlerimi de dile getirmek istiyorum. Burası sonuçta Tigir: Er sayfası falan değil :D

Belki de en başından forum açmak çok doğru bir fikir değildi, ha. Belki de yalnızca donanım ağırlıklı bir soru cevap platformu olmalıydı. Kitle yanlızca LOL veya CS oynuyor, dayum. Gerçekten, özellikle kitle konusunda bazı şeyleri aşması; açıklaması veya en azından sınırlamalar getirmesi gerekiyor bu forumun. Veya yeniden bi düzenleme. Görüşüçüz
 

gamer90

Hectopat
Katılım
21 Mayıs 2016
Mesajlar
20
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
4
Türk sitelerinden de alabilirsiniz yani illa ki yabancı olması önemli değil.
 

Laderis

Hectopat
Katılım
17 Ekim 2015
Mesajlar
510
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
78
@Deathly Core Bu yöntem ile ininal ile alsak sorun çıkar mı ?

Buy Now dedikten sonra ülke seçiminde rusya seçersek türklerle birlikte oynayabilir miyiz ve sürekli vpn kullanmak mı gerekir ?
 
Son düzenleme:

mwsg

Kilopat
Katılım
3 Ocak 2015
Mesajlar
1.172
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
501
Yer
İstanbul
İki ayrı hesap istemiyorum, eski hesabımdan VPN ile bağlansam bu şekilde alabilir miyim? Aldıktan sonra VPN'i kapatıp EU serverında oynayabilir miyim?
 
KS
Deathly Core

Deathly Core

Hectopat
Katılım
26 Mayıs 2014
Mesajlar
326
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
75
Yer
Denizli
@Esat Berk Kandemir Inanal mevzusunu bilemiyorum, kabul eder herhalde. Türklerle birlikte oynayabilirsin, EU'dan bağlandığın için. ABD'den alsan da sıkıntı yok. @mwsg maalesef, hesap region'u Russian Federation olması lazım, Blizzard izin vermiyor değiştirmeye.

Aah, sürekli vpn kullanmanız gerekmiyor, yanlızca satın alımda kullanmanız yeterli.
 

limoon

Hectopat
Katılım
16 Eylül 2015
Mesajlar
1.994
En iyi cevaplar
0
Beğeniler
926
Lütfen yanlış bilgi vermeyinz. EU'dan da alsanız, US'tan da alsanız. Rusya'dan da alsanız(VPN gerekli) bütün ülke serverlerine girebilirsiniz :)
 

Asmarde

Centipat
Katılım
30 Ağustos 2019
Mesajlar
210
En iyi cevaplar
1
Beğeniler
148
Merhablar bu olay hala işe yarıyormu?
Global Play - Blizzard Support

Diablo III, StarCraft II, Hearthstone, Heroes of the Storm, Overwatch.

Bu oyunlar Global Play'e dahil. Yani nereden alırsanız alın, istediğiniz bölgede oynayabiliyorsunuz. Ancak oyun içi eşyalar, kastığınız seviyeler, ilerlemeler yine region lock zımbırtısına takılıyor. Yani her bölge için farklı bir profil kasmak zorunda kalıyorsunuz. Eğer sıkça bölge değiştirirseniz çok zahmetli olabiliyor.

World of Warcraft ise tamamen region locked durumda. Hiçbir şekilde WoW'u farklı bölgeden satın alıp oynayamıyorsunuz. Eğer alırsanız o bölgenin sunucusunda ve o bölgenin ping değerlerinde oynuyorsunuz.
 

Yeni konular

Yukarı