Oyun geliştirme konusunda bence genel olarak herşeyden biraz biraz öğrenmeye çalışmalısın, ama uzman olduğun tek bir konu olmalı. Örneğin fizikler, NPC'ler gibi belli bir konuya yüklenerek ustalaşarak ilerlersin. Bir yerde bir açık dünya yaratmaya çalışıp aynı anda NPC'ler, fizikler, yapay zeka gibi şeylerle uğraşmaya kalkarsan işin zor diye düşünüyorum. Tabi ki bir oyunu tek başına da yapabilirsin, ancak belli bir alanda uzmanlaşıp bir ekip içinde çalışman daha doğru olacaktır. Bir alanda uzmanlaşmaya çalışıp, e zaten bağlantılı olmak zorunda oldukları için diğerlerine de sıçrayabilirsin bence. Pek bilgim yok bu konularda ama böyle olması gerektiği düşüncesindeyim. Sonuçta bir alanın, bir uzmanı olmalı ve herkes işinde uzman olursa çıkan ürünün de kaliteli olması kaçınılmazdır.