Oyun yapımına nereden başlanmalı?

139 TL'ye GameMaker Studio 2 Desktop on Steam alabilirsin. 100 Tl demişsin, biraz geçiyor ama kullananların çok memnun kaldığını biliyorum. Hatta bizzat bunu kullanan arkadaşlarımdan bilgi aldım. Tek eksisi her platform için ayrı lisans alman gerekiyor. Oyununu mobil için geliştireceksen mobil lisansı, pc için ise destkop lisansı almayı unutma. Eğer ikisi içinde geliştirmek istiyorsan, bir öncelik seç. Önce önceliğin olan platforma çıkartırsın, sonra gelirinle yeni lisans alıp, başka platforma çıkartabilirsin.
 
Objeyi hareket ettirmek için ;
if (input.GetKey(KeyCode.W))
{
gameobject.transform.Translate(0,0,1*playerspeed*time.Deltatime)
}

bunun S,A ve D tuşu için olanını translatedeki x y z kordinatlarını değiştirerek yapman gerekir. Tabi bu sadece basit bir hareketlendirme. Bunun fizik tabanlı hareketlendirmesi var onu da öğrendikten sonra yaparsın.
 
Stencyl işini görür. İngilice şart.

Aslında bu olur. Sadece Web'te paylaşmak için ücretsiz ama SWF formatını APK içine aktarabilirim?
Objeyi hareket ettirmek için;
İf (input. GetKey(KeyCode. W))
{
Gameobject. Transform. Translate(0, 0, 1*playerspeed*time. Deltatime)
}

Bunun S, A ve D tuşu için olanını translatedeki X y Z kordinatlarını değiştirerek yapman gerekir. Tabi bu sadece basit bir hareketlendirme. Bunun fizik tabanlı hareketlendirmesi var onu da öğrendikten sonra yaparsın.

Yani kod betiği hazırlayıp, onu objeye ekliyoruz değil mi ?

139 TL'ye GameMaker Studio 2 Desktop on Steam alabilirsin. 100 TL demişsin, biraz geçiyor ama kullananların çok memnun kaldığını biliyorum. Hatta bizzat bunu kullanan arkadaşlarımdan bilgi aldım. Tek eksisi her platform için ayrı lisans alman gerekiyor. Oyununu mobil için geliştireceksen mobil lisansı, PC için ise destkop lisansı almayı unutma. Eğer ikisi içinde geliştirmek istiyorsan, bir öncelik seç. Önce önceliğin olan platforma çıkartırsın, sonra gelirinle yeni lisans alıp, başka platforma çıkartabilirsin.

Aylık ama o.
 

Geri
Yukarı