PS5 Pro oyunları 8K'da çalıştıracak, 2024 Kasım'da çıkacağı ve 600 dolar olacağı düşünülüyor

Remnant 2 şimdiki konsolların 60 FPS de ne kadar zorlandığının kanıtı oyun 800P'den 1440P'ye upscale edilmiş 60 FPS modunda ama bu oyunu tam olarak örnek veremeyiz konsol optimizasyonu berbat ötesi.
 
Hatta yakın zamanda yurt dışı basında gündem olan Remnant II'nin kötü performansı sonrası geliştiriciler "biz oyunu DLSS ve FSR'yi göz önüne alarak geliştirdik, bunları kullanmayı unutmayın" gibi bir açıklama yapmışlar. İşin sonu yaş özetle, şimdiden başladılar. Kaynak
Bu nasıl bir açıklama ya? Tamam, anlıyorum, GPU üreticileri oyun yapımcılarını fonladıkları için optimizasyonun içinden geçiyorlar, hadi ona kabulüm de, bu kadarı da pes yani. Şu an bi' oyun geliştiricisi olsam, bu adamlardan utanırım, azıcık emek vermek çok zor tabii. Sonra Unreal Engine şöyle problemli, böyle hantal bilmem ne.. Oyun geliştiricileri, işlerini böyle içine edip sıvarlarsa sonra da böyle gündem olurlar tabii. Tek dertleri para; imaj, saygınlık, kalite kimin umurunda? Ne DLSS ne de FSR, hiçbiri her oyunda %100 olumlu sonuçlar ortaya çıkarmıyorlar, evet güzel teknolojiler ama mükemmel değiller, millet bunu anlamıyor, birileri habire bu tipleri güder durur, kimi oltaya getirirsek kârdır hesabı..
 

Geri
Yukarı