Razer DeathAdder Elite vs Rival 310

Reddit'ten bir alıntı, google translate iş görür.

The main difference in my eye the feel of the mice. The DA uses a nice plastic that makes it look and feel high quality where the rival 310 looks and feels cheap by comparison. But! The Rival is also lighter by about 10 grams, so you take the bad with the good. It feels durable, but not nice and high quality like the DA.
Another major difference is the position of hump and how the mouse fills your hand. On the DA, its towards the middle and has a gradual slope towards the right side of your hand. The Rival has the hump towards the back, making the mouse feel fuller and bigger when you wield it. My hands are 17cm x 9cm and I found both comfortable to use and offer great control in my hand.
A smaller point, the clicks felt lighter on the DA than on the Rival 310, but I have no way to measure that. If there is a difference, its likely miniscule.
Hope this helps. Honestly, the Rival feels to me more like an alternative the final mouse S1 than to the DA Elite. Let me know if you have any other questions

Razer DeathAdder Elite kullanıyorum. Rival 300 ile Da Elite arasında kalmıştım. Fakat sonradan Logitech G403 Prodigy'nin varlığını öğrendim. Ben derim ki Logitech' e de bir bak fakat ellerin büyükse Rival 300, normal veya küçükse Da elite ile G403'ü karşılaştırbilirsin. Dene ve uygun olanı al fakat bence para kaçırma Da Elite indirimde değilse G403 al. Bu arada Asus Rog Gladius (1/2) işini görebilir.

Razer DeathAdder Elite kullanıyorum. Rival 300 ile Da Elite arasında kalmıştım. Fakat sonradan Logitech G403 Prodigy'nin varlığını öğrendim. Ben derim ki Logitech' e de bir bak fakat ellerin büyükse Rival 300, normal veya küçükse Da elite ile G403'ü karşılaştırbilirsin. Dene ve uygun olanı al fakat bence para kaçırma Da Elite indirimde değilse G403 al. Bu arada Asus Rog Gladius (1/2) işini görebilir.
ROG Gladius'u gördüm onu bizzat test ettim GİST'te fakat biraz büyük geldi kalıplı baya.

Benim önerim G403 alman çünkü Gladius eline büyük geldiyse Rival 300 daha da büyük gelecektir ve G403 Rival 300'den daha ergonomik, ayrıca tuşlarının basışı diğerlerine göre daha yumuşaktır. Ama en ergonomik olan Razer Da Elite fakat alırsan dikkatli kullanmanı öneririm çünkü kırılmasıyla ilgili şikayetler var, şahsen ben çok dikkatli kullandığımdan benim bir sıkıntım yok. Etrafa çarpma yeter.

Uyarı! Bu konu 7 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı