240 Hz o tarz oyunlarda mantıklı zaten hocam, onlar dışında pek önemli değil bana kalırsa. GoW'u 1080p 130-140 FPS oynayacağıma 4K+FSR Quality'de 60 -70 FPS oynarım ben olsam.
VSR'da masaüstü bulanıklığı olabiliyor bazen o da ölçeklendirme az olduğu için oluyor. Ölçeklendirmeyi ayarladıktan sonra o da çözülüyor. Oyunlar içerisinde bulanıklık yaptığına şahit olmadım, kaldı ki bu VSR'nin mantığına aykırı, çünkü daha yüksek çözünürlükte renderlıyor. Downsample yaparken bulanıklık olabilir onu da RIS(Radeon Image Sharpening) açarak önleyebilirsiniz büyük ölçüde. En kötü FSR açıp FSR keskinliğini max. çekersiniz ama ben hiçbir zaman bulanıklık sorunu yaşamadım, bu yollara da sırf bu sebepten başvurmadım o yüzden.
Aslında buraya native 1080p ile VSR 8K'ya yakın çözünürlük kıyaslaması yapacağım bir ekran görüntüsü eklemek isterdim ama Xbox Game Bar ekran görüntüsü alırken çözünürlüğe göre alıyor sanırım ve çok yüksek boyutlu ekran görüntüleri ortaya çıkıyor. 17-18 MB ekran görüntüsünü de buraya ekleyemediğim için maalesef