- Katılım
- 12 Aralık 2019
- Mesajlar
- 11.084
- Makaleler
- 10
- Çözümler
- 26
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Dosyaları doğruluyorum şu an. Daha yeni format atmıştım bir de çok garip.
Sürücü kaynaklı olabilir mi?
Dosyaları doğruluyorum şu an. Daha yeni format atmıştım bir de çok garip.
Anakartın bellek hızı 3200 MHz'e kadar destekliyor, en azından 2933 MHz seviyesine çıkarmayı deneyin. Yanlış hatırlamıyorsam A320'lerde sadece işlemciye OC yapılamıyordu, tam olarak bilemeyeceğim bu noktayı fakat yine de belirttiğiniz şekilde anormal performans kayıplarıyla karşılaşmamanız gerek zaten oyun dehşet bir şekilde işlemci katili olduğu gibi optimizasyonunda da sorunlar var. Düzgün bir oyun olduğunu söyleyemem.
Sürücü kaynaklı olabilir mi?
Sürücüler tamamen güncel.
Anakartın bellek hızı 3200 MHz'e kadar destekliyor, en azından 2933 MHz seviyesine çıkarmayı deneyin. Yanlış hatırlamıyorsam A320'lerde sadece işlemciye OC yapılamıyordu, tam olarak bilemeyeceğim bu noktayı fakat yine de belirttiğiniz şekilde anormal performans kayıplarıyla karşılaşmamanız gerek zaten oyun dehşet seviyede işlemci katili olduğu gibi optimizasyonunda da sorunlar var. Düzgün bir oyun olduğunu söyleyemem.
Isınmadığını söylemişsiniz fakat oyun açıkken sıcaklık değerlerine MSI Afterburner ile bakmanızı öneriyorum. R5 2600 kule soğutucu ile 50 derece de Origins'te çalışacağını sanmıyorum bu yaz günlerinde. Keza RX 570'te ısınan bir kart. Belki aşırı bir ısınma sorunu vardır.
Origins ve Odyssey oyunlarında özellikle şehirsel mekanlara, insan kalabalığının bol olduğu bölgelere vs girildiğinde oyun resmen işlemciyi içiyor. Bendeki i7-7700 HT desteği olmasına rağmen yer yer %85-90 gibi oranlara kadar çıktı . Valhalla'yı denemedim ama izlediğim birkaç benchmark videosuna göre oyun önceki iki oyunun tam tersine DX12 API grafik motoruyla optimize edildiği için işlemci kullanımı noktasında epey bir düşüş olmuş yalnız bu DX12 olayını yapayım derken ekran kartı optimizasyonu tarafında kaş yapayım derken göz çıkarmış. Bir türlü dengeyi tutturamadı Ubi...AC Origins, Odysy ve Valhalla'da dahil olmak üzere bu üçlünün optimizasyonları hep leş gibiydi. Israrla üç oyun boyunca bir düzeltme yapamadılar bu konuda. Adamlar uğraşmak istemiyorlar optimizasyonla.
Intel tarafında bile, Assassin's Creed Origins gibi işlemci ve RAM hızından faydalanmayı seven bir oyunda 3-5 FPS'ten fazla etkiliyor. Ryzen kanadındaki etkisi daha büyük olur.3 5 FPS'den yukarı fark edeceğini sanmıyorum RAM'le alakalı olamaz çünkü 2x8 2666MHz.
RAM bu oyuna gayet yeterlidir diye düşünüyorum.
1 buçuk saatlik tres testinde 51 derece gördüm maksimum
Origins ve Odyssey oyunlarında özellikle şehirsel mekanlara, insan kalabalığının bol olduğu bölgelere vs girildiğinde oyun resmen işlemciyi içiyor. Bendeki i7-7700 ht desteği olmasına rağmen yer yer %85-90 gibi oranlara kadar çıktı . Valhalla'yı denemedim ama izlediğim birkaç benchmark videosuna göre oyun önceki iki oyunun tam tersine DX12 API grafik motoruyla optimize edildiği için işlemci kullanımı noktasında epey bir düşüş olmuş yalnız bu DX12 olayını yapayım derken ekran kartı optimizasyonu tarafında kaş yapayım derken göz çıkarmış. Bir türlü dengeyi tutturamadı ubi...
Bende R53500X ve RX5600 XT Gaming X ile arada drop yiyorum RAM'ler 16x2 3200 MHz Valhalla daha stabil calisiyor Origins'e göre.
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.