RX 6000 serisine AFMF (AMD Fluid Motion frames) desteği geldi

AMD, şu an AFMF gelişiyor biz bunu görüyoruz ama, gelişmesini görmediğimiz FSR 3 ve FG var. Görünenden değil görünmeyenden kork demişler.
Surucu de biraz dolasirken fark ettim, hizli ayarlarda hypr rx eco modu var fakat performans modu yok, anti lag boost ve rsr disinda bir sey acmama gerek var mi
 
Afmh yine iyi çalışıyorda cod warzone da bir iki defa çalışmadı. Tekrar başlatıp durdum. Ayrıca bu oyunun directx çökmelerinden bıktım. Çok güzel loot toplamıştım dmz de hepsi gitti
O oyunla alakali zaten hocam. Ne UV ne OC kabul ediyor. Optimizasyon desen hak getire zaten. Tam ashika island duzeldi derken vondel cikti. Les gibi.
 
O oyunla alakali zaten hocam. Ne UV ne OC kabul ediyor. Optimizasyon desen hak getire zaten. Tam ashika island duzeldi derken vondel cikti. Les gibi.
Ashika da duzelmedi ki iki guncelleme oncesi mis gibi calisiyordu,isin komik yani ben ne zaman termal tarama gozlugu kullansam dusmani kesfetmek icin o zaman cokuyor. Usenmedim saydim 4 defa coktu oyun ve dmz de oldu bunlar. Mw 3 beta benim pc de cok akici mesela her sey ultrada akip giden oyun betadan coktan cikmis her hafta 1-2 defa guncelleme alan oyundan nasil daha iyi oluyor.

O oyunla alakali zaten hocam. Ne UV ne OC kabul ediyor. Optimizasyon desen hak getire zaten. Tam ashika island duzeldi derken vondel cikti. Les gibi.
Warzone da ne yaparsam yapayim grafikler hosta durmuyor pixelli pixelli. Goruntu bozacak tum ayarlar kapali ve gerisi ultrada olmasina ragmen boyle. Ya kumlu gibi oluyor ya da cok boguk
 
@ZwiReK Ani hareketlerin AFMF'yi durdurması bir hata değil. AFMF ani haraketlerde kapanmak üzere programlanmiştir. Bunu AMD söylüyor.

AFMF ani hareketlerde kapanarak;
  • Hızlı iki kare arasındaki enterpolasyon işlemi dolayısıyla oluşabilecek artefakt/görüntü sorunlarını önler.
  • AFMF otomatik kapanarak hızlı hareketlerde giriş gecikmesini en aza indirip oyunu bizim için duyarlı hale getirir.
 
Son düzenleme:
@ZwiReK Ani hareketlerin AFMF'yi durdurması bir hata değil. AFMF ani hareketlerde kapanmak üzere programlanmiştir. Bunu AMD söylüyor.

AFMF ani hareketlerde kapanarak;
  • Enterpolasyondan dolayı oluşabilecek artefakt/görüntü sorunlarını önler.
  • AFMF otomatik kapanarak hızlı hareketlerde giriş gecikmesini en aza indirip oyunu bizim için duyarlı hale getirir.

Ben hata olduğunu hiçbir zaman söylemedim hocam. Sadece bu özelliğin olması gerekse bile, ciddi sorun yaratıyor. İleride Zoraki olsa bile bunu devre dışı bırakma özelliği veya, sürücü üzerinden FPS sabitleme gibi olayların gelebileceği söyleniyor.

Bunun neden var olduğunu biliyoruz zaten de.
İleride 3 teknoloji rahat çalıştığı zaman bunları göz ardı edebiliriz umarım.

Bilginiz için teşekkürler. Ben bunları zaten bilsem de, okuyan insanlara yardımı olur.
 
Son düzenleme:

Yeni konular

Geri
Yukarı