Sevdiğim kızdan Red yedim

Orantı

Hectopat
Katılım
30 Haziran 2017
Mesajlar
524
Bir kez reddedilmişsiniz zaten, ikinci hata olmuş. Zaten engelledikten sonra arkadaşlarından enteresan şeyler yazdırması da hayıra işaret değil, ucuz kurtulmuşsunuz.
Bu arada CSB gibi geldi ama neyse, vakit geçirmek güzel :)
 

TarikTamer35

Decapat
Katılım
13 Mayıs 2019
Mesajlar
298
Arkadaşlar ben bir kızı sevdim. 4 ay bekledim, sonunda yürüdüm fakat Red yedim. Ertesi gece bir daha söyledim yine reddetti. Beni Instagram, WhatsApp vb. her yerden engelledi. Ama şu anda arkadaşlarından mesaj attırıyor bana. Sürekli sen olsan böyle mi yapardın tarzı mesajlar geliyor arkadaşlarından. Yani gizlice değil göstere göstere yapıyorlar. Sizce ne yapmalıyım?
2 kez söylemişsin zaten.Daha da gerek yok. Kendisi niye konuşmuyor da arkadaşları yazıyor sana ? Saçmalık.Normal sana karşı bir şey hissetmediğini söyler konu kapanırdı. İlginç
 

Logaritma

Picopat
Katılım
16 Nisan 2021
Mesajlar
322
Yer
Matematik
Adsız.png

Aslında evet, aşka hasretiz. Ama sen fazla zorlamışsın kardeşim. Dediğim gibi engelle geç.
 

DYFLINN

Centipat
Katılım
4 Aralık 2020
Mesajlar
1.709
Çözümler
5
Yer
Sandalye
İnsan duygularını söyleyince her yerden engellenir mi ya? Adam mı öldürdü? Sadece duygularını söyledi ve kız nerdeyse yapmadığını bırakmamış. Böyle kızları gördükçe sap olmak o kadar kötü bir şey olmadığını hatırlıyorum.
 

comradecinar

Picopat
Katılım
13 Mayıs 2021
Mesajlar
138
Çözümler
1
Yer
leningrad
Sen olsan böyle mi yapardın derken? Bütün arkadaşları "sadece" "sen olsan böyle mi yapardın" diyorsa ya da bunun benzeri ama hepsi aynı tür şeyler yapıyorsa böyle kızları iyi bilirim bunlardan kesinlikle uzak durmalısın aynı olayın tıpkısnın aynısı başıma geldi kızın sevgilisi var sen olsan böyle mi yapardın yazıyorlardı ama kızınn sevgilisi var yazıyorlardı yani sizinkiler hiçbir şey yazmıyormuş ilginç ve ayrıca böyle kızlar adamın başını yakar bence uzak dur bir gün başına bir şey gelir lakdiye seni bulurlar kızın arkadaşları da olayı bilmiyor galiba derlerki bu bunu seviyordu kız bunu sevmiyordu bize bunu yaptırdı şöyelde böylede derler hop içeri girersin biraz hikaye yazmış gibi oldum ama senin olayın aynısı başıma geldi ve kılpayı kurtuldum sen en iyisi uzak dur (not yazdıklarım cinsiyetçilik olarak algılanmasın lütfen )
 

Orantı

Hectopat
Katılım
30 Haziran 2017
Mesajlar
524
İnsan duygularını söyleyince her yerden engellenir mi ya? Adam mı öldürdü? Sadece duygularını söyledi ve kız nerdeyse yapmadığını bırakmamış. Böyle kızları gördükçe sap olmak o kadar kötü bir şey olmadığını hatırlıyorum.
Yani hocam vatandaş 2 kez yazmış, kız bunu art niyetli anlamış olabilir. Ama engelledikten sonra arkadaşlarından yazdırması onun da pek masum olmadığını gösterir bence.
 
Yukarı