Sevilen Kişiye Açılma

swooN#

Hectopat
Katılım
8 Haziran 2017
Mesajlar
275
Kısaca yaşadıklarımı anlatayım, sizden fikir almak istedim. Okulun başında hiç tanımadığım bir kız ile yakın arkadaş olduk. 1. dönemin sonlarına doğru bayağı yakın arkadaştık. Tabi dönem sürecince bir arkadaş grubumuz vardı. Ve dönem sonlarına doğru gruptan ayrı beraber takılmaya başlamıştık. Şu an ondan gerçekten çok hoşlanıyorum. Yakın arkadaşı ile konuştum ve ne olumlu ne de olumsuz bir şey demiş. Aslında ona olumsuza yakın gibi bir şey demiş de denebilir. Ben de diyorum ki hazır konuşmuyoruz yani daha kötü ne olabilir battı balık yan gider deyip kıza açılsam mı? İlk defa birisini bu kadar çok seviyorum ve eğer ret cevabı alacaksam da bu ondan gelsin istiyorum çünkü gerçekten çok seviyorum. Sizce ne yapmalıyım? Düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. İyi sosyaller.
 

TheVanguard

Hectopat
Katılım
16 Kasım 2017
Mesajlar
630
Yer
Pentos
Açılırsan bir şey kaybetmezsin. Ama açılmazsan çok şey kaybedersin. Farz et sen ona açılmak istemedin başlarda. Tam sen açılacağın gün o okuldan gidiyor. İşte açılmazsan kaybedeceklerinin en büyüğü budur. Ama açılırsan bir şey kaybetmezsin. Alabileceğin en kötü şey ret cevabı. Ve sen de demişsin zaten "Ret cevabı alacaksam ondan gelsin istiyorum." diye. Bence açıl.

Not: Kendin ol!
 
KS
KS
swooN#

swooN#

Hectopat
Katılım
8 Haziran 2017
Mesajlar
275
Nick'in gibi ol. :p

Açılırsan bir şey kaybetmezsin. Ama açılmazsan çok şey kaybedersin. Farz et sen ona açılmak istemedin başlarda. Tam sen açılacağın gün o okuldan gidiyor. İşte açılmazsan kaybedeceklerinin en büyüğü budur. Ama açılırsan bir şey kaybetmezsin. Alabileceğin en kötü şey ret cevabı. Ve sen de demişsin zaten "Ret cevabı alacaksam ondan gelsin istiyorum." diye. Bence açıl.

Not: Kendin ol!
Lisedeysen hiç uğraşma, sonuç ne olursa olsun pişman olacaksın. Üniversitedeysen YOLO!
Eyvallah.
 

ElementZ

Hectopat
Katılım
25 Ekim 2016
Mesajlar
178
Yer
Konya
Bak kardeşim bu olay senin için sorun olmaya başlamış bile. Şimdi olayı " Battı balık yan gider deyip kıza açılsam mı?" şeklinde düşünme. Yani demek istediğim basit bir şekilde açılma, sana 2 3 tüyo vereyim;
1- Yapmayı sevdiği bir hobiyi beraber yapmayı teklif et, örneğin; sinemaya gitmek, Cart Curt mekanında Latte machiatto içmek gibi. Yani kısacası buluşmak için randevulaş. Buluşmayı her ne olursa olsun kabul etmiyorsa açılman pek bir şeye yaramıyacaktır.
2-Kabul etti ve buluşuyorsunuz. Seninle buluşmak için giyimine ve duruşuna dikkat etmişse seni önemsiyordur. Pozitif diyebiliriz.
3-Bunlar hep oranı artırır. Eşref saatini bul ve artık açıl. Sonucu ne olursa olsun, seni daha fazla kötü duruma düşürmüyor. Aksine sevdiğin kişiyle 1 gün geçirmiş oluyorsun. Kabul edilirsen halen flört aşamasındasın bunu da sakın unutma.
 
KS
KS
swooN#

swooN#

Hectopat
Katılım
8 Haziran 2017
Mesajlar
275
Bak kardeşim bu olay senin için sorun olmaya başlamış bile. Şimdi olayı " Battı balık yan gider deyip kıza açılsam mı?" şeklinde düşünme. Yani demek istediğim basit bir şekilde açılma, sana 2 3 tüyo vereyim;
1- Yapmayı sevdiği bir hobiyi beraber yapmayı teklif et, örneğin; sinemaya gitmek, Cart Curt mekanında Latte machiatto içmek gibi. Yani kısacası buluşmak için randevulaş. Buluşmayı her ne olursa olsun kabul etmiyorsa açılman pek bir şeye yaramıyacaktır.
2-Kabul etti ve buluşuyorsunuz. Seninle buluşmak için giyimine ve duruşuna dikkat etmişse seni önemsiyordur. Pozitif diyebiliriz.
3-Bunlar hep oranı artırır. Eşref saatini bul ve artık açıl. Sonucu ne olursa olsun, seni daha fazla kötü duruma düşürmüyor. Aksine sevdiğin kişiyle 1 gün geçirmiş oluyorsun. Kabul edilirsen halen flört aşamasındasın bunu da sakın unutma.
Teşekkür ederim deneyeceğim.

Evet şu an karar verdim ve bir-iki teneffüse kıza söylicem bismillah.
 

xLykia

Hectopat
Katılım
25 Aralık 2016
Mesajlar
506
Çözümler
3
Lisedeysen hiç uğraşma, sonuç ne olursa olsun pişman olacaksın. Üniversitedeysen YOLO!
Düşüncen o kadar yanlış ki kardeşim, 10.sınıftan beri aynı kız ile birlikteyim, şuan 12 bitiyor işte... Daha bir kere bile ayrılmadık. Karşılıklı ilişkiler bunlar, iki kişiye de bakıyor, üzüleceksin diye bir şey yok.
 
Yukarı