Sizce Türkçülük/Turancılık Irkçılık ya da Faşistlik Mi?

Durum
Mesaj gönderimine kapalı.

Agarwaen3

Picopat
Katılım
2 Temmuz 2020
Mesajlar
627
Çözümler
2
Saçma sapan konuşmayın Türkçülük ırkçılık falan değildir.
Ziya Gökalp Türkçülüğün babası diye anılır ve ona göre Türkçülük Türk milletini yüceltmektir.

Türk milletini yüceltirken diğerlerini aşağılamak vs. değildir yani bir yerlerinizden ırkçılık uydurmayın. Her ben Türkçüyüm diyeni dikkate alırsanız Türkçülüğü küçümsemeniz veya yanlış anlamanız normal.
 

Akil Gündoğan

Terapat
Sosyal Tayfı
Katılım
2 Temmuz 2014
Mesajlar
10.442
Makaleler
28
Çözümler
211
Yer
Türkiye - Kendi halinde...
1980 askeri darbesinin ardından
Bak sen bile söylüyorsun hocam. Darbe rejiminden adalet beklemiyorsun herhalde.

Kürtler kadar Türkler de sıkıntı çekti 80'li yıllarda. Bunu herkes biliyor. Buradan yola çıkarak devleti ve milleti kötüleyemezsin.
 

EKAloji

Decipat
Katılım
25 Mayıs 2019
Mesajlar
2.011
Makaleler
4
Çözümler
5
Yer
Türkiye Cumhuriyeti
Tamamen yanlış. Türkçüler, ırk meselesini önemser. Siz ülkücüler ile karıştırıyorsunuz galiba.
Yo, bakış açısı ve yorumlamaya göre değişir.

1614458486222.png

1614458548381.png



Bro birilerini özellikle gençleri birilerine karşı siyasi oyunlarına alet etmekten başka birşey değil. Almanyada 8 milyon türk var. Almanyada burdan daha rahatlar. Emin ol hiçbiride almanyadan buraya gelmez turan vesaire ayağına. Boş iş yani.
Hiçbiri çok iddialı bir laf, bu kişisel bir şey. Türkçülüğü, Türkiye Cumhuriyeti'nde yaşamak olarak yorumluyorsanız sıkıntı vardır; bu bakış açısı ile Azerbeycan vatandaşı Türkçü olamaz.
 

fidelcastro

Centipat
Katılım
29 Eylül 2020
Mesajlar
1.211
Çözümler
6
Yer
Ankara
Ülkenin topraklarını bölmeye çalışırsan gereken muameleyi görürsün.
O zaman Çin'deki Uygur Türklerinden bir grup insanın Türkistan İslam Partisi adında bir terör örgütü kurup, IŞİD ile ittifak kurup Çin'den bağımsızlığını almak için savaşması Çin'in bu yaptıklarını haklı mı çıkarır?
 

fidelcastro

Centipat
Katılım
29 Eylül 2020
Mesajlar
1.211
Çözümler
6
Yer
Ankara
Bak sen bile söylüyorsun hocam. Darbe rejiminden adalet beklemiyorsun herhalde.

Kürtler kadar Türkler de sıkıntı çekti 80'li yıllarda. Bunu herkes biliyor. Buradan yola çıkarak devleti ve milleti kötüleyemezsin.
Hocam milleti kötüleme gibi bir amacım yok fakat devleti yöneten bazı hükümetler bu konuda yanlış yapmıştır. Bugün bile kendi ana dilleriyle tiyatro yapmak istiyorlar ve yasaklanıyorsa, ana dillerinde eğitim bile alamıyorlarsa zihniyet çok değişmemiştir.
 

Uvaxstra

Hectopat
Katılım
6 Temmuz 2016
Mesajlar
15
Türklük, Türk birliğini istemek ırkçılık değildir de Türklük maskesi altında ırkçılık yapan insanlar olduğunu için bize öyle geliyor.

Ki ben bu zamana kadar ırkçı olmayan bir Türkçü görmedim.
 
Durum
Mesaj gönderimine kapalı.
Yukarı