Tick Rate'in ne olduğunu az çok biliyorsunuz. Şimdi bu olayın mermilerin kaçması ile alakası varya, CS:GO'da bu çok oluyor. Mesela kaç kere vurdum nasıl 1 vuruş diyorsunuz. CS:GO rekabetçide 64 tick Rate kullanıyor serverlarında. FACEIT sunucularında 128 tick Rate. Farkı hissediyorsunuz gerçekten. Mermi kaça durumu falan yok. Ne yaptıysanız o. şimdi asıl soruma gelelim.
Apex Legends'te mermi kaçma gibi daha bir durumla karşılaşmadım. Apex ciddi manada o vurduğunu sana hissettiren bir oyun. Nasıl oluyorda Apex Legends serverlarında 20 tick Rate kullanıyor? Apex bu vuruş olayında öyle bir oyun ki, her atışınızda vurduysanız, vurdu diye sayıyor. Ama nasıl 20 tick Rate oluyor? Eğer CS:GO normal rekabetçi 64 tick Rate ise, Apex 640(lafın gelişi) diyebilirsiniz, o derece vurduğun merminin kaçmama farkı var.
Apex Legends'te mermi kaçma gibi daha bir durumla karşılaşmadım. Apex ciddi manada o vurduğunu sana hissettiren bir oyun. Nasıl oluyorda Apex Legends serverlarında 20 tick Rate kullanıyor? Apex bu vuruş olayında öyle bir oyun ki, her atışınızda vurduysanız, vurdu diye sayıyor. Ama nasıl 20 tick Rate oluyor? Eğer CS:GO normal rekabetçi 64 tick Rate ise, Apex 640(lafın gelişi) diyebilirsiniz, o derece vurduğun merminin kaçmama farkı var.
Son düzenleyen: Moderatör: