@ragnarock492 aslında ekibin bir sorunu yok. Bence diğer Ubisoft oyunlarına göre daha kaliteli işler yapıyorlar. Sorun Destiny çok oynandı diye bir insana 100 mermi vurunca öldürme olayının tutacağını düşünmeleri ve bu olayı Ubisoft'un dayattığına eminim. Bu olay insan beynine o kadar aykırı ki, ilk girişte sunulan atmosfer bu sorundan dolayı devam ettirilemiyor ve oyuncu oyunu salıyor.
Destiny ilk oyunu konsollara çıktı ve konsollarda CoD dışında alternatif oyun yok. Bu yüzden konsol oyuncuları çok fazla ilgi gösterdi. Aynı ilgi ikinci oyunda ise aşırı söndü. Division, Anthem falan hep Destiny kazandığı prestij ile yapılan ve aslında oyuncu tabanında tutmayan oyunlar. Bu oyunların sorunlardan çok bu 100 mermi ile adam öldürme olayından dolayı tutmadığına eminim.
Bir de br ve bazı FPS oyunlarının ücretsiz olup, oyuncu kitlesini ücretsiz oyun olayını alıştırması da var. Oyuncular tutmayan bir oyuna 60 $ vermek istemiyorlar. Steam tarafında çünkü aa firmaların yaptığı ve 3-6 ay içinde kapanan çok oyunculu çok fazla FPS oyunu çıktı.
Bu oyunları paralı satmak yerine ücretsiz çıkarıp, en azından 10-30 bin gibi, düşük olsa bile oyuncuyu oyunda tutacak bir kitle tutabilirler. Bunun dışında 13 ₺ satılan division 2 bile halen oyuncu sorunu çekiyor.
Yani artık Borderlands, Destiny, division gibi oyunların tutmayacağını anlamaları gerekiyor. Ellerindeki çok değerli geliştirici ekiplerini, daha hızlı ve dar koridor FPS oyunlarına çevirseler daha çok kitle elde ederler. Çünkü bu tarafta eskiye göre hiç oyun çıkmıyor. Hatta hikayeli bir mod ile yapsalar aşırı satış bile yaparlar. Tabii bunu algılayacak yöneticilere sahip değiller. Yöneticiler komşunun oğlu şöyle bir şey yapmış biz de aynısını yaparsak başarırız kafasındalar.
Hatta artık yaptıkları oyunların ana odaklarını tek Oyunculu'ya çevirmeleri iyi olacaktır. Tutmazsa en azından o marka üzerinden yeni oyunlar yapacak bir nedenleri olur. Division 2 ya da Destiny 2 bana göre aşırı gereksiz projeler, bunların yerine ilk oyunları destekleseler çok daha iyi yerlere gelirlerdi.