Unity 2D Karakter Zıplama tuşu basılı kalınca duvara tutunuyor

ayki1002

Femtopat
Katılım
24 Kasım 2020
Mesajlar
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Zıplama ve ileri hareket tuşuna sık sık basınca ve basılı tutunca karakter duvara tutunuyor ve yukarı çıkıyor, böyle olunca geçmeyeceği duvardan geçiyor. Yardım lütfen...

if (Input.GetButtonDown("Jump") && coll.IsTouchingLayers())
{
rb.velocity = new Vector2(rb.velocity.x, jumpForce);
state = State.jumping;
sesler[0].Play();
}
 
Yeni 2d fizik material oluşturup sürtünmeyi 0 olarak ayarlayın. Karekterin rb veya collison kısmına sürükleyip bırakın büyük ihtimalle sorun çözülecektir.
 
rigidbody’e (hem karakter hem engel) physics material ekleyerek static ve dynamic friction ları sıfır olarak ayarlayarak deneyebilir misiniz?
 

Geri
Yukarı