Unity 3D kameranın gördüğü yerin vektör değişkenleri nasıl alınır?

350070

Megapat
İlk 5 Haneli Mesajınız!
Katılım
6 Aralık 2017
Mesajlar
10.572
Makaleler
4
Çözümler
40
1659530981048.png


Mesela kırmız ile mavi yerler aslındamin ve Max noktası ya. Nesne ile manuel bulmak yerine. Bu değerleri nasıl otomatik bir yerden alabiliriz?
Mesela beyaz olan resmin veya objenin konumu;

1659531076452.png


Eğer bu mavi nokta olsaydı manuel olarak alabilrdim kodu ama ben bunu otomatik nasıl alabilirim?

Kısaca demek istediğim kameranın gördüğü alanların vektör değişkenleri nasıl bulunur?
 
Camera.main.ViewportToWorldPoint(new Vector3(0,0,0));
Bu kod sana kırmızı noktayı verir.
Camera.main.ViewportToWorldPoint(new Vector3(1,1,1));
Bu da sana mavi noktayı.

Sadece ortographic kamerada dene bunları.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı