Çözüldü Unity IEnumerator ile süre nasıl koyulur?

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

Mustafaa1

Centipat
Katılım
29 Nisan 2022
Mesajlar
109
Çözümler
4
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar bir prefabs oluşturuyorum küp adında. İnstantiate özelliğiyle bunu çoğaltıyorum.
IEnumerator ile de süre koymak istiyorum.

for(int i=0;i<10;i++)
{
StartCoroutine(sayac());

}
IEnumerator sayac()
{
yield return new WaitForSecondsRealtime(3f);
kupuret();
}

Aslında benim istediğim her 3 saniyede bir küp üretsin ama böyle yapınca 3 saniye sonra 10 tane küp üretiyor. Nasıl bir şey yapabilirim buna ki toplam 30 saniyede benim işlemim bitsin?
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Arkadaşlar bir prefabs oluşturuyorum küp adında. İnstantiate özelliğiyle bunu çoğaltıyorum.
IEnumerator ile de süre koymak istiyorum.

for(int i=0;i<10;i++)
{
StartCoroutine(sayac());

}
IEnumerator sayac()
{
yield return new WaitForSecondsRealtime(3f);
kupuret();
}

Aslında benim istediğim her 3 saniyede bir küp üretsin ama böyle yapınca 3 saniye sonra 10 tane küp üretiyor. Nasıl bir şey yapabilirim buna ki toplam 30 saniyede benim işlemim bitsin?

Foru sil sadece StartCoroutine(sayac()); yazsın. Enumerator içini de while yap.
Kod:
StartCoroutine(sayac());

IEnumerator sayac()
{
    while(true)
    {
        yield return new WaitForSecondsRealtime(3f);
        kupuret();
    }
}
}
Arkadaşlar bir prefabs oluşturuyorum küp adında. İnstantiate özelliğiyle bunu çoğaltıyorum.
IEnumerator ile de süre koymak istiyorum.

for(int i=0;i<10;i++)
{
StartCoroutine(sayac());

}
IEnumerator sayac()
{
yield return new WaitForSecondsRealtime(3f);
kupuret();
}

Aslında benim istediğim her 3 saniyede bir küp üretsin ama böyle yapınca 3 saniye sonra 10 tane küp üretiyor. Nasıl bir şey yapabilirim buna ki toplam 30 saniyede benim işlemim bitsin?

Foru sil sadece StartCoroutine(sayac()); yazsın. Enumerator içini de while yap.
Kod:
StartCoroutine(sayac());

IEnumerator sayac()
{
    while(true)
    {
        yield return new WaitForSecondsRealtime(3f);
        kupuret();
    }
}
}
 
Çözüm

Geri
Yukarı