Çözüldü Unity'de C# Köşeli Parantez Eksik Hatası

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.

EmreChan

Decapat
Katılım
19 Haziran 2018
Mesajlar
158
Resimde de görüldüğü gibi.

Hatada bahsedilen bölge:

if (moveInput >0 || moveInput<0)
{
"Komutlar"
}

Tam bu bölgenin sonlandığı yer. Orada "}" eksik, bekleniyor diyor. Hatayı nasıl çözebilirim?
 

Dosya Ekleri

  • resim_2020-11-22_003859.png
    resim_2020-11-22_003859.png
    133,7 KB · Görüntüleme: 88
Son düzenleyen: Moderatör:
Çözüm
Arkadaşlar o hataları da çözdüm. İsimler yanlışmış "velocity" yerine "velocity", "animator" yerine "animator" yazdım. Büyük küçük harf ayrımını yaptım lakin oyunu çalıştırınca buyurunuz:

Missingcomponentexception: There is no 'rigidbody2D' attached to the "character" Game object, but a script is trying to Access it.
You probably need to add a rigidbody2D to the Game object "character". Or your script needs to check if the component is attached before using it.
Unityengine. Rigidbody2D. GET_VELOCITY () (at <B1BD7821A9BD482C8BEC887040B89E43>:0)
CHARAC_CONTROLLER. Update () (at Assets/Charac_Controller.cs:24)

Diye bir hata verdi.

Galiba rigidbody2D'yi karaktere eklememişsiniz, kontrol ettiniz mi?

Geri
Yukarı