Çözüldü Unity'de destroy alanı nasıl oluşturulur?

Bu konu çözüldü olarak işaretlenmiştir. Çözülmediğini düşünüyorsanız konuyu rapor edebilirsiniz.
Çözüm
Hocam kod olarak anlatamam ama kaba taslak anlatayım. Bir adet boş nesne oluşturun ve bir collider'ı(tercihen box collider) olsun. Sonra nesne içine bir script oluşturun ve OnCollisionEnter fonksiyonunun içine Destroy(collision.gameobject) yazın. Eğer yardımcı olduysa çözüm olarak işaretlerseniz sevinirim.
Hocam kod olarak anlatamam ama kaba taslak anlatayım. Bir adet boş nesne oluşturun ve bir collider'ı(tercihen box collider) olsun. Sonra nesne içine bir script oluşturun ve OnCollisionEnter fonksiyonunun içine Destroy(collision.gameobject) yazın. Eğer yardımcı olduysa çözüm olarak işaretlerseniz sevinirim.
 
Artı -1 Eksi
Çözüm
cavaplar için sağolun

peki şu hatyı neden veriyor olabilir


Assets\scripts\GameManager.cs(16,19): error CS1061: 'Text' does not contain a definition for 'Text' and no accessible extension method 'Text' accepting a first argument of type 'Text' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
,

cavaplar için sağolun

peki şu hatyı neden veriyor olabilir


Assets\scripts\GameManager.cs(16,19): error CS1061: 'Text' does not contain a definition for 'Text' and no accessible extension method 'Text' accepting a first argument of type 'Text' could be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)
,
Çözdüm
 

Geri
Yukarı