Unity'e aktarılan modeller yarım gözüküyor

tatom43

Hectopat
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
63
Çözümler
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Merhaba, yakın zamanda Unity'den bir şeyler denemeye başladım. Blender'dan da model aktarmak istedim. Ama aktardığım modeller bakış açıma göre farklı farklı gözüküyor. Mesela dışarıdan gözüküyorsa içine girince gözükmüyor. Resimdeki modeli örnek olarak attım Unity'e. Benim istediğim, modele nereden bakarsam bakayımgözükmesi. Yani içine girince de gözüksün, dışından bakınca da gözüksün. Umarım sorunumu anlatabilmişimdir. Şimdiden teşekkürler!

3D - SampleScene - Windows, Mac, Linux - Unity 2021.3.18f1 Personal_ _DX11_ 5_13_2023 7_48_21 PM.png

3D - SampleScene - Windows, Mac, Linux - Unity 2021.3.18f1 Personal_ _DX11_ 5_13_2023 7_47_47 PM.png

3D - SampleScene - Windows, Mac, Linux - Unity 2021.3.18f1 Personal_ _DX11_ 5_13_2023 7_48_09 PM.png

Ayrıca şunu da ekleyeyim resimdeki modeller aynı model bakış açım değiştikçe bazı parçalar gözükmüyor.
 

Dosya Ekleri

  • 3D - SampleScene - Windows, Mac, Linux - Unity 2021.3.18f1 Personal_ _DX11_ 5_13_2023 7_48_31 PM.png
    3D - SampleScene - Windows, Mac, Linux - Unity 2021.3.18f1 Personal_ _DX11_ 5_13_2023 7_48_31 PM.png
    841,4 KB · Görüntüleme: 25
Son düzenleyen: Moderatör:
FBX türünde export edip, öyle atabiliyorsun diye biliyorum. Sen nasıl attın?
Bende o şekilde attım ama sorun o değil. Unity'e aktardıktan sonra modeller tam gözükmüyor. Mesela objeye dışardan baktığında tasarladığım gibi ama içine girdiğimde obje tam gözükmüyor. Resimden de görülüyor zaten. Sanırım modeli tasarlarkenn duvarları vs. küpten yapmalıyım. Plane eklediğim zaman tek taraflı gözüküyor.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı