Unreal Engine 4 "Light Build failed. Swarm agent failed to kick off " hatası

AesgAziz

Hectopat
Katılım
4 Kasım 2018
Mesajlar
326
Çözümler
2
Önceden haritada build ettiğim zamanlar oldu ama dün bayağı bir ışıklandırma yaptım fakat build edince böyle bir hata çıkıyor. Daha önceden yaptığım projelerim vardı onları sorunsuzca uild ediyordum. İlk defa böyle bir şey oldu.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Static Lighting Level'ini artırmayı dener misin? (World Settings kısmından) GPU Lightmass kullanıyor musun? Cihazın yeterli geliyor mu belki bellek aşımı yapıyorsundur. Render alırken görev yöneticisinden kullanımlara bakar mısın? Lighting Quality'yi düşürüp dener misin?
 
Static Lighting Level'ini artırmayı dener misin? (World Settings kısmından) GPU Lightmass kullanıyor musun? Cihazın yeterli geliyor mu belki bellek aşımı yapıyorsundur. Render alırken görev yöneticisinden kullanımlara bakar mısın? Lighting Quality'yi düşürüp dener misin?
Static Lightning Leveli arttırıp denedim olmadı. GPU Lightmass nedir bilmiyorum hiç öyle bişeyle uğraşmadım.6GB Ram belleğim var çok genelde %94 kullanım oluyor ama hiç sıkıntı çekmiyorum haritada fazla büyük bir harita değil zaten. Ama sol üstte "LIGHT NEED REBUILD" yazan yerin altında "TEXTURE STREAMING POOL OVER 91,067 MB BUDGET" yazıyor fazla objelerin olduğu mekana girince bu değerde artıyor. Bundan kaynaklı olabilirmi?
 
Static Lightning Leveli arttırıp denedim olmadı. GPU Lightmass nedir bilmiyorum hiç öyle bişeyle uğraşmadım.6GB Ram belleğim var çok genelde %94 kullanım oluyor ama hiç sıkıntı çekmiyorum haritada fazla büyük bir harita değil zaten. Ama sol üstte "LIGHT NEED REBUILD" yazan yerin altında "TEXTURE STREAMING POOL OVER 91,067 MB BUDGET" yazıyor fazla objelerin olduğu mekana girince bu değerde artıyor. Bundan kaynaklı olabilirmi?
Tam da tahmin ettiğim gibi. Ekran kartınız textureleri işlemek için yetersiz kalıyor. 90 MB kadar da aşıyorsunuz belleğinizi. Biraz downgrade yapın haritaya. Texturelerin çözünürlüklerini düşürebilirsiniz mesela.
 
Tam da tahmin ettiğim gibi. Ekran kartınız textureleri işlemek için yetersiz kalıyor. 90 MB kadar da aşıyorsunuz belleğinizi. Biraz downgrade yapın haritaya. Texturelerin çözünürlüklerini düşürebilirsiniz mesela.
Tam bilmiyorum o işi downgrade nasıl yapacağım. Hazır Assest Kullanıyorum.
 
Tam bilmiyorum o işi downgrade nasıl yapacağım. Hazır Assest Kullanıyorum.
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
Şöyle bir tutorial buldum.
 
Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
Şöyle bir tutorial buldum.
Kendi yaptığımız modellemeler için LOD ayarını gösteriyor ben tamamen hazır assest kullanıyorum.
 
Eyer hala aynı sorunu yaşıyor iseniz en son haritaya eklediğiniz assetleri silmenizi tavsiye ederim ayrı bir haritada assetleri buildleyip persistance level a assetleri buildediğiniz haritayı ekleyebilirsiniz. Texture streaming pool hatası ekran kartınızın video belleğinden dolayıdır ama bu sadece kasma sorunu oluşturur fakat haritanızın build sorunun çözümü texturlerin çözünürlüğünü düşürmek ile halledemeyeceğinizi düşünüyorum. Kullandığınız assetleri tekrar import ederek çözmeye çalışabilirsiniz iyi günler kolay gelsin.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı