Valorant aim saçmalığı

Ne kadar şanslısınız bilmiyorum ama. İlk mermi isabeti %100 değil. Sprayler random değil. 3. ye katılıyorum ama. 4.'ye gelirsek, riot bilerek yapıyor.

Spray'ler ufak tutarlılıklar dışında tamamen random. Tek tutarlı olan kısım yukarıya doğru ne kadar tepeceği. Sağa sola tepme ise random ve ilk 6-7 merminizde bile bu tutarsızlığı hissetmek çok kolay.

Katılma katılmama meselesi değil poligona girip gözlem yeteneğinizi kullanmanız yeterli söylediklerimi görmek için.
 
Yaklaşık olarak 10 yıldır FPS oyunları oynuyorum. Son 2-3 yıldır da Rust oynuyorum(bilenler bilir aim kasmak kolay değildir). Şu Valorant denen mereti denemek istedim. Abi böyle bir aim mantığı yok ya. Cross koyduğun yerden adam çıkar, seni salisesinde tek headshotla öldürür(üstelik bunu koşarak yapıyor). Sıktığın mermiler düzgün gitmez, söylediklerine göre her sıkışta farklı bir spray yapıyormuş, yok daha neler. (cross'u adamın üzerine bile tutsan çok saçma bir şekilde sekebiliyor.) Seslide biri demişti sıkmaya başladığın anda çömelmen lazımmış, daha az sekiyormuş öyle yapınca.(geç veya erken yaparsan yine hayvan gibi sekebiliyormuş) en sinir olduğum yönü çoğu kez tepki veremeden ölüyorsun, adamı görmenle ölmen arasında 0.1 saniye ya var ya yok. Ya bu arkadaşlar inanılmaz üst düzey oyuncular (Silver ligden bahsediyorum) ya ben çok kolsuzum... Ya da herkes 360 Hz monitöre geçti...

Garip bir oyun, mantığını çözemedim bir türlü... 3-4 tane karakter var her maç fix olarak bunlar alınıyor, ve diğer karakterlere oranla bayağı işlevseller gibi gözüküyor. Fakat genel olarak şu aim mantığı beni bayağı bir sinir etti.

Hz farkı çok etkiliyor oyunu.
 
Benim sizin kadar FPS oyunlarında geçmişim yok ama oyunun ilk bir ayı belki biraz daha fazlasını bahsettiğiniz aim olayındaki hem orantısızlık hem de gariplik faslını çözmekle geçti. Alışmam uzun sürdü ve gerçekten can sıkıcıydı fakat artık alıştım yaşadığınız sorunları en azından daha fazla oynayıp, pratik yaparak çok daha az yaşıyorum. Biraz daha fazla vakit harcayarak alışabilirsiniz😅
 
Aynen aynen Doom, Wolfenstein, Quake çok gerçekci zaten bende kimlerle tartışıyorum gecenin bu saatinde adam Doom'u anlatıyor valoranta CS:GO'ya karşı. Çok boşsunuz cidden ya.

Arkanıza ışınlanıp öldürülmeniz koşarak head shot yemeniz gibi etkenler ve grafiklerin çöp olması sizi ilgilendirmiyorsa Valorant adlı oyuna tapmanız lazım.

Hocam beyninizde sorun mu var? Dediğim oyunlar sizin "geröejçiliğinizi" değil eğlenceyi ön planda tuttuğu için sevildi. Sizinbayıldığınız o boktan oyunlar arcade FPS'ler sayesibdd oluştu.
 
Yaklaşık olarak 10 yıldır FPS oyunları oynuyorum. Son 2-3 yıldır da Rust oynuyorum(bilenler bilir aim kasmak kolay değildir). Şu Valorant denen mereti denemek istedim. Abi böyle bir aim mantığı yok ya. Cross koyduğun yerden adam çıkar, seni salisesinde tek headshotla öldürür(üstelik bunu koşarak yapıyor). Sıktığın mermiler düzgün gitmez, söylediklerine göre her sıkışta farklı bir spray yapıyormuş, yok daha neler. (cross'u adamın üzerine bile tutsan çok saçma bir şekilde sekebiliyor.) Seslide biri demişti sıkmaya başladığın anda çömelmen lazımmış, daha az sekiyormuş öyle yapınca.(geç veya erken yaparsan yine hayvan gibi sekebiliyormuş) En sinir olduğum yönü çoğu kez tepki veremeden ölüyorsun, adamı görmenle ölmen arasında 0.1 saniye ya var ya yok. Ya bu arkadaşlar inanılmaz üst düzey oyuncular (Silver ligden bahsediyorum) ya ben çok kolsuzum... Ya da herkes 360 Hz monitöre geçti...

Garip bir oyun, mantığını çözemedim bir türlü... 3-4 tane karakter var her maç fix olarak bunlar alınıyor, ve diğer karakterlere oranla bayağı işlevseller gibi gözüküyor. Fakat genel olarak şu aim mantığı beni bayağı bir sinir etti.
Hocam merhabalar, fanatikliğini yapmıyorum ama Valorant'ın Counter-Strike'tan pazarlama amacıyla daha farklı yaptığı şeyler var. Oyun çok yeni ve kemik kitlesini oluşturabilmesi için oyunun daha çok oyuncuya ihtiyacı var. Daha çok oyuncunun oyunu oynamak istemesi için "Yetenek Aralığı" denen şeyin çok az olması gerek. Bu ne demek oluyor? Hemen açıklayayım.

Acemi oyuncuların iyi oyuncularla oynarken sıkılıp çıkmamaları için Nişan yetenekleri çok kötü olsa da isabetlilik nispeten daha iyi oluyor. Özellikle makineli tüfeklerde koşarak kafa vuruşları çok yaygın, hatta bazen beni bile oyundan soğutuyor.
Ama bunun yanında Valorant'ta 128-tick sunucular, ve çeşitli yeteneklerle oyunculara kendini benimsetecek bir sürü ajan var.

Ajan konusuna gelecek olursak, eğer kendi takımınızla girmiyorsanız muhtemelen Raze, Reyna, Jett, Raze gibi ajanlar anında kilitlenecek ve sonra sizden Sage gibi destek rolündeki ajanları almanızı isteyecekler. Takımını dengeli hale getirmek gibi bir derdi yok bu tiplerin, genelde başına buyruk oynarlar. Ve rütbe ne kadar yüksek olursa olsun hep bu şekildelerdir. Ama bu demek olmuyor ki oyundaki diğer 15 küsür ajanın işlevleri çok az. Aksine, profesyonel takımlarda Sage ve Cypher gibi destek karakterleri takımın belkemiği bile denebilir.

Bu yüzden, eğer oyundan bir nebze de olsa keyif almak istiyorsanız; kendi takımınızla, en kötü ihtimalle bir ya da iki arkadaşınızla oyuna girmeniz gerekiyor.

Son olarak söylemek istediğim ve forumun düşüncesini merak ettiğim konu:
Counter-Strike'ta simsiyah adamları seçmesi bazen çok zor oluyor, ama Valorant'ta kıpkırmızı adamı seçmesi çok kolay. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
 
Hocam merhabalar, fanatikliğini yapmıyorum ama Valorant'ın Counter-Strike'tan pazarlama amacıyla daha farklı yaptığı şeyler var. Oyun çok yeni ve kemik kitlesini oluşturabilmesi için oyunun daha çok oyuncuya ihtiyacı var. Daha çok oyuncunun oyunu oynamak istemesi için "Yetenek Aralığı" denen şeyin çok az olması gerek. Bu ne demek oluyor? Hemen açıklayayım.

Acemi oyuncuların iyi oyuncularla oynarken sıkılıp çıkmamaları için Nişan yetenekleri çok kötü olsa da isabetlilik nispeten daha iyi oluyor. Özellikle makineli tüfeklerde koşarak kafa vuruşları çok yaygın, hatta bazen beni bile oyundan soğutuyor.
Ama bunun yanında Valorant'ta 128-tick sunucular, ve çeşitli yeteneklerle oyunculara kendini benimsetecek bir sürü ajan var.

Ajan konusuna gelecek olursak, eğer kendi takımınızla girmiyorsanız muhtemelen Raze, Reyna, Jett, Raze gibi ajanlar anında kilitlenecek ve sonra sizden Sage gibi destek rolündeki ajanları almanızı isteyecekler. Takımını dengeli hale getirmek gibi bir derdi yok bu tiplerin, genelde başına buyruk oynarlar. Ve rütbe ne kadar yüksek olursa olsun hep bu şekildelerdir. Ama bu demek olmuyor ki oyundaki diğer 15 küsür ajanın işlevleri çok az. Aksine, profesyonel takımlarda Sage ve Cypher gibi destek karakterleri takımın belkemiği bile denebilir.

Bu yüzden, eğer oyundan bir nebze de olsa keyif almak istiyorsanız; kendi takımınızla, en kötü ihtimalle bir ya da iki arkadaşınızla oyuna girmeniz gerekiyor.

Son olarak söylemek istediğim ve forumun düşüncesini merak ettiğim konu:
Counter-Strike'ta simsiyah adamları seçmesi bazen çok zor oluyor, ama Valorant'ta kıpkırmızı adamı seçmesi çok kolay. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Counter Strike'da adamları seçme konusunda haritaların renkleriyle oynamayı tercih ediyor Valve ve şahsen ben bunu daha doğal buluyorum. Genel olarak CS:GO'yu daha doğal buluyorum. Lurk oynayan birisi olarak kabak gibi parlamak hoşuma gitmiyor. Fakat elbette keskin bir gözle baktığınızda düşmanları rahatça ayırt edebilmeniz lazım özellikle Entry oynayanlar ile empati kurarsak onlara hak veriyorum. Bana sorarsanız ajan kostümlerini ekleyerek büyük bir ahmaklık ettiler bu konuda. Oyunun rekabetçi ruhuna zarar veren bir eklenti oldu.
 
Evet kaliteli yapıyor LoL'de 1 tane hile yok valodada çok iyi yazılım var optimizasyon sıkıntısı yok Valve gibi oyunlarını boş bırakmıyorlar.
Valorant CS'yi geçiyor bu arada.

1 tane hile mi yok ? Umarım şaka amaçlı yazmışsınızdır.Lol şuana kadar en kötü hile tespit sistemine sahip.Çünkü şuan piyasada gezen lol hileleri 4-5 ay kullanılıp ban yemiyor herkes.Ayrıca lol içersinde daha doğru dürüst bi anticheat yazılımı bile yok.Hatta deneme amaçlı bir arkadaşım ciddii ciddii script açarak deli gibi lig kastı ve hicbir şekilde ban yemedide.Şuan hâla daha kasıyor.Üstelik kullandığı hileyede 1 kuruş para vermedi bedava hile kullanıyor.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı