A ve D dediğiniz olayın terminolojideki ismi strafe yapmak/strafing, tüm rekabetçi FPS oyunlarında hem rakibin aimini bozmak, hem counter recoil, hem de movementı sıfırlamak için kullanılır. Bunun yapılamadığı oyunlarda skill gap düşeceği için iyi-kötü oyuncu ayrımı yapmak zorlaşır. O yüzden bunun olmaması zaten kabul edilebilir bir şey değil. Koşarak vurma diye adlandırılan senaryoların çoğu ping/gecikme/peeker advantage gibi bazı nedenlerden rakip kendi ekranında durur pozisyona geçtiği halde ölen kişinin onu hareket eder görmesi şeklinde gerçekleşiyor. Bunun da bu yapıda engellenmesi mümkün değil, sadece azaltılabilir. CS'de de aynı sorun vardı. Onun dışında gerçekten koşarak ateş edilen senaryolar da var. VALORANT'ta bunların bir kısmı yeni gelen güncellemelerle çözüldü, umarım devamı da gelir.