Watch Dogs Yorum ve Görüşlerim

Görüşlerime katılıyor musunuz ?


  • Toplama oylamalar
    7

Ömer Güvercin

Kilopat
Katılım
3 Şubat 2014
Mesajlar
1.493
Çözümler
1
Beğeniler
1.205
Yer
Ankara/Türkiye
Oyunu alalı 3 gün oldu. İlk başlarda çok beceriksizdim :D Aldığım arabaları parçalara ayırırdım. ''Hack'' konusunda da durum aynı. Ancak oyunu deneye deneye, oynaya oynaya alıştım. Biraz daha geliştirirsem daha iyi olur da, neyse :D

Hikayeyi bilmeyenler için üzgünüm, spolier vermeyeceğim.

Öncelikle başlayalım. Hackerlık almış başını götürmüş. Trafik ışıklarından tutun, köprüyü açıp kapamaya. İçecek makinesini bile hackliyorsun. Böyle detaylar çok hoş olmuş. Düşmanın dikkatini çekme, araba alarmını çalıştırma, patlatma felan zaten oyuna bir adet ''+'' kazandırıyor.Hikaye olarak, mmmm, eee, ıııı, güzel. İntikam konseptli oyunlar ilgimi çeker zaten. Dövüş ve silah mekaniği de yerinde. Beni en çok çeken kısımları da düşmana gözükmeden amaca ulaşmak. Yani düşmana gözükmemek. Şöyle bir örnek vereyim, arabanın alarmını çalıştırınca düşmanın dikkatini dağıtıyorsun, ya da bir şey patlatarak. Ya da düşmanınızın telefonunu bile çaldırarak dikkatini bile dağıtıyorsunuz. Telefonla araması en çok hoşuma gidiyor :D Yani ''+'' kısmı bu.

''-'' kısımı ise, araba mekaniği, arabayı çok kontrollü sürebileceğinizi sanıyorsanız, yanılıyorsunuz. Ama bazıları becerebilir, ona bir şey demem :D He bu arada bilmeyenler için, araba mekaniğini eksik bulup oyuna kötü diyenler var, yapmayın Allah aşkına :D :D Ama bana göre, araba mekaniği eksik kalmış.

Oyun şu an benim için çok iyi gidiyor. Almanızı şiddetle tavsiye ederim. Çok iyi bir oyun. Bu arada oyunu PS4'te oynuyorum, konsolda tadı bir başka :)

Oyunun grafikleri ise çok güzel. Yani kısacası, alın derim.
 

xtreme

Hectopat
Katılım
20 Şubat 2014
Mesajlar
628
Beğeniler
187
Ben GTX 760 ile oynuyorum. Ultra'da arabanın içindeyken 22 FPS'ye düşüyor ama oyun çok iyi. Sürüş mekanikleri benim hoşuma gitti açıkçası yani ben zorlanmıyorum araba sürerken.
 

mevsres

Megapat
Katılım
16 Mart 2012
Mesajlar
7.019
Beğeniler
2.572
Arkadaşlar oyundaki yan görevlerin zevki bam başka, GTA 5'deki gibi saçma sapan yan görevler yok. Asker dolusu bir üssü ele geçirme gibi çok zevkli yan görevler var, ben şimdilik sadece yan görevleri bitiriyorum.

Bir de oyunda Dad Boy 17 bölümündeki sinematik sahneye koptum, sen Dad Boy 17 misin diye yanlış bir kişiye soruyor adamın tepkisi çok komik. :D

7:58


Böyle komik sinematik sahneler de var, bu arada oyunun sinematik sahneleri çok gerçekçi film gibi adeta.
 



Yukarı