Yazılım Açısından Nvidia vs AMD

Bu kadar sığ , taraflı düşüncelere bir şey diyemiyorum. İnsanların at gözlüğünü çıkartması gerekli.
 
Bu kadar sığ , taraflı düşüncelere bir şey diyemiyorum. İnsanların at gözlüğünü çıkartması gerekli.
AMD'nin GameWorks ve ShadowPlay haklarını Nvidia'dan aldığını ve AMD kartlarda artık kullanılabilir olduğunu mu söylüyorsun. Eğer öyleyse şimdi RX 480 siparişi vereyim. Eğer böyle bir şey yoksa neye sitem ettiğinizi açıklayın. "Vurdum, çık." yapmayın çünkü vuramadınız.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Öyle bir şey söylemiyorum kendi kendine teori üretmeyi bırakmalısın dediğim gibi at gözlüklerini çıkart ve etrafa bak.
 
Öyle bir şey söylemiyorum kendi kendine teori üretmeyi bırakmalısın dediğim gibi at gözlüklerini çıkart ve etrafa bak.
O zaman Nvidia yendi. At gözlüğü değil sanal gerçeklik gözlüğü kullanıyorum ;). Boşuna trip atmayın ve dediklerinizin altını doldurun. TressFX veya GTA 5'de gördüğümüz AMD CHSS mi Gameworks'ü geçiyor yoksa AMD'nin SS programı mı ShadowPlay'i geçiyor? Geliştiriciler neden genelde Nvidia ile çalışıyor? Hepsini düzgün cevaplayın ve gözlüklerinizin arkasına sığınmayın, helal olsun deyim.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geliştiricilerin Nvidia ile çalışma sebebi Nvidia'nın kaynak (para) sağlaması. GTX 750Ti ile sanal gerçeklik keyfiğğğ (!) Sorduğun sorularda mantık yokki o onu geçniş bu bunu geçmiş yazdığın şeyler ShadowPlay hariç fark etmesi çok zor olan şeyler monitöre büyüteç ile bakarsan farkı görürsün. Daha neyi karşılaştırdığınızı bilmiyorsunuz. AMD CHS vs Nvidia PCSS demelisiniz , GameWorks dediğim gibi Nvidia'nın kaynak sağlaması , ShadowPlay kullanışlı kolay bir yazılım ama AMD Raptr kullanırsanız oda alternatif olarak güçlü bir yazılım dediğim gibi iki firmanın da kartını kulalnıyorum birinden diğerine geçince derin bir ''oh'' çekmiyorum açıyorum oyunumu oynamaya devam ediyorum.
 
Geliştiricilerin Nvidia ile çalışma sebebi Nvidia'nın kaynak (para) sağlaması. GTX 750Ti ile sanal gerçeklik keyfiğğğ (!) Sorduğun sorularda mantık yokki o onu geçniş bu bunu geçmiş yazdığın şeyler ShadowPlay hariç fark etmesi çok zor olan şeyler monitöre büyüteç ile bakarsan farkı görürsün. Daha neyi karşılaştırdığınızı bilmiyorsunuz. AMD CHS vs Nvidia PCSS demelisiniz , GameWorks dediğim gibi Nvidia'nın kaynak sağlaması , ShadowPlay kullanışlı kolay bir yazılım ama AMD Raptr kullanırsanız oda alternatif olarak güçlü bir yazılım dediğim gibi iki firmanın da kartını kulalnıyorum birinden diğerine geçince derin bir ''oh'' çekmiyorum açıyorum oyunumu oynamaya devam ediyorum.

Arkadaş 750ti ile sanal gerçeklik yapamaz. Bir GTX980'inin olmadığını nerden biliyorsunuz ? Raptr ShadowPlay kadar kullanışlı değil.
 
GTX 980'inin olup olmadığı beni ilgilendirmez ben sadece bir gönderme yaptım fark ettiyseniz. Ben kullanışlı demedim rakip dedim.
 
GTX 980'inin olup olmadığı beni ilgilendirmez ben sadece bir gönderme yaptım fark ettiyseniz. Ben kullanışlı demedim rakip dedim.
Şimdi bir dakika. Raptr ile ShadowPlay'i mi karşılaştırıyoruz? Bunu görmemişim varsayıyorum ve direkt olarak diğer konuya geçiyorum.
Geliştiricilerin asıl nedeni para değil. O zaman AMD Hitman'e, Tomb Raider 2013'e daha fazla para bastı ve GTA 5'e de CHSS kullanması için para verdi. Lütfen saçmalamayın.
Bu arada ben de bir geliştiriciyim ve hepsinin tek tek ne anlama geldiğini biliyorum. Hatta sizin belki de bilmediğiniz çoğu GameWorks teknolojisini biliyorum ve farklarını görüyorum. Ben de oyun geliştiriyorum ve Nvidia GameWorks kaynaklarını kullanıyorum ama para almıyorum (Babam hariç). Bu nasıl olacak? AMD'nin sadece TressFX ve CHSS teknolojisi oyunlarda olduğu için o ikisinin tüm GameWorks'e kafa tutabileceğini mi söylüyorsunuz anlamında söyledim. Yoksa CHSS'ye karşı Nvidia'da PCSS ve HFTS var. Nvidia'nın TXAA, VXAO gibi özelliklerini artı olarak eklemiyorum bile. Girin Youtube'a ve Far Cry 4 Ultra vs Nvidia Ultra yazın farkları anlarsınız. Ama tabii ki Ubisoft'un downgradeleri yüzünden aradaki fark açılmıyor.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Kafa tutacağını söylemedim zaten alternatif olarak o yazılımın bulunduğunu söylüyorum zaten. TXAA HBAO+ gibi yazılımlar elbette ki çok faydalı görsele görsellik katan güzel teknolojiler. Geliştiricilerin tamamen para için çalışmadığını biliyoruz ancak en baştaki nedeni paradır sonra teknoloji , donanım gelir.
 
Kafa tutacağını söylemedim zaten alternatif olarak o yazılımın bulunduğunu söylüyorum zaten. TXAA HBAO+ gibi yazılımlar elbette ki çok faydalı görsele görsellik katan güzel teknolojiler. Geliştiricilerin tamamen para için çalışmadığını biliyoruz ancak en baştaki nedeni paradır sonra teknoloji , donanım gelir.
Alternatif olur? Hadi diyelim ki alternatif oldu. TressFX, HairWorks'ün alternatifi olsa ve CHSS, PCSS'in alternatifi olsa (Yumuşak gölgeler alternatifi) gölgelendirme olarak HFTS var, Oklüzyon olarak VXAO ve HBAO+ var. Deniz kalitesi olarak WaveWorks var (Just Cause 3). Alev gibi gazlaşabilen sıvı şeylerin FlameWorks'ü var ama ekli bir oyun görmedim şuanlık. Gelecekte daha performanslı kartlar çıkınca Turf Effects ile otlar daha gerçekçi olacak. Şimdi neyi tartışıyoruz? 2 tane basit özelliğin bu kadar özellik karşısında ne kadar şansı var? Bu kadar yazılım geliştiren ve geliştiricilerle birlikte bunu kaliteli bir şekilde oyuncuya sunan bir firmayı, sürücü programını bunca yıl sonra anca düzelten ve oyun içi yazılım olarak 5m öne gitmeyen bir firmayla karşılaştırıyoruz. Nvidia bu güzel teknolojilerini durmadan geliştirirken AMD sürücü programını düzeltmeye çalışan bir firma. Yazılım kısmını 14nm üretim yapmasına bağlarsak da o zaman neden güç tüketimi yönünden 16nm üretim yapan firmadan geride? Nereden tutsan kayan bir yapısı var AMD'nin işte.

SM-G935F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Uyarı! Bu konu 8 yıl önce açıldı.
Muhtemelen daha fazla tartışma gerekli değildir ki bu durumda yeni bir konu başlatmayı öneririz. Eğer yine de cevabınızın gerekli olduğunu düşünüyorsanız buna rağmen cevap verebilirsiniz.

Geri
Yukarı