çalışmak

  1. Radamel Falcao

    Hayal ve hedeflerin sürekli değişmesi

    Herkese selam, bir hedefte sabit kalamama sorunum var. Rastgele bir örnek vericem çok büyük bir konuşmacı olup dünyaya hitap etmek istiyorum, aynı zamanda voleybolcu olmak istiyorum, aynı zamanda siber güvenlikçi olmak istiyorum gibi gibi. İnanılmaz derecede çalışırım bir hedef seçtikten sonra...
  2. swezyyy

    Sınavlar yaklaşıyor ama çalışamıyorum

    Merhaba, bugün şaka yok arkadaşlar sadece üzüntü var. Sınavlar 1 Mart'ta başlayacak. Hocalar neredeyse her hafta deftere yazmak için 3-5 sayfa ödev gönderiyor. Yani şu anda toplam 30 sayfaya yakın yazmam ve ders çalışmam lazım ama bir türlü çalışamıyorum, sürekli dikkatim dağılıyor. Online...
  3. Edmond dantes

    Yurt dışına tasarımcı olarak nasıl gidilebilir?

    Arkadaşlar herkese iyi geceler. Eminim bu klişe soruyla sık sık karşılaşmışsınızdır. 4 yıllık bir grafik tasarımcıyım. Kendi tarzımı, çizgimi oluşturmuş ve bir o kadar da gelişime ve yeni şeyler öğrenmeye iştahlı bir tasarımcıyım. Çoğumuzun istediği gibi ben de yurtdışına kapak atmak istiyorum...
  4. V

    LGS'ye son 4 ay kaldı

    Arkadaşlar LGS'ye son 4 ay kaldı ve şu son 4 ay kala düzenli çalışmaya başlayacağım. Sizce geç kaldım mı? İlk denememi yaptım ve 350 aldım sizce iyi mi? Hedefim 440'dan fazla almak.
  5. Ellie Williams

    Gençler, kendinize gelin!

    Sonunda söylediklerime tercüman olan birileri var internette. Her saniye ona buna söylenmek, her şeye kulp bulmak, her şeye bahane aramak yerine çalışın, hayatınızı planlayın, kendinize güvenin, hayallerinizin peşinden gidin. Hayatta olumsuzluklar her zaman olacak, bu olumsuzluklar sizi...
  6. mkataturk

    9. Sınıf Uzaktan eğitimde ders çalışma

    Arkadaşlar şu an 9.sınıfım. Nasıl ders çalışırım, ne yapmam lazım? (Canlı dersten bir şey anlamıyorum.)
  7. FISTIK SARMA

    Mag Forge 100R kasa ARGB girişleri ASUS anakarta uyar mı?

    Elimde ASUS TUF B550-PLUS anakart mevcut ve indirimden 500 TL'ye Mag Forge 100R aldım. Anakartımda 1 adet ARGB girişi bulunuyor. Ama MSI bunun Mystic Light ile çalıştığını söylemiş. Mystic Light'ta çalışması sorun olmaz ama anakartımdaki ARGB girişine uyar mı bu kasa?
  8. eternalxs

    Kişisel gelişim için tavsiye

    Değerli arkadaşlarım, yaşım 19. Üniversitede hazırlık okuyorum. Covid dolayısıyla boş vaktim fazlasıyla var. Kitap okuyorum, belgesel vs izliyorum, evcil hayvanımla ilgileniyorum derken böyle vaktim geçiyor. Kendimi geliştirmem amacıyla vaktimi nasıl değerlendirmemi tavsiye edersiniz? İleriye...
  9. kvrnosman

    15 yaşında nerelerde çalışılır?

    Merhabalar ben bu yaz (LGS'den sonra) çalışmak istiyorum .14.5 yaşında oluyorum 15 yaşına az kalmış oluyor. Kendime bir telefon alacağım. Bilgisayar konularında iyiyim nerelerde çalışabilirim?
  10. CodeExpert

    Ders çalışamayan güzel insanlar

    İlkokul, ortaokul, lise, üniversite dahil hayatımız boyunca hep ders çalışmak zorundayız ve bu işi tek başına yapamayan birçok insan var. Bizler bu zamanlarda birlik olup beraber bu işin üstesinden gelmeliyiz. Sizden ricam bu konu hakkında küçükde olsa katkıda bulunmanız. Belki bu mesajları...
  11. mustafasalih1903

    13 yaşındaki bir çocuk nerede çalışabilir?

    Kardeşim 13 yaşında ve para biriktiriyor. LGS'ye hazırlandığı için aynı zamanda dershaneye gidiyor. Yemek, yol ve alışverişi kendi cebinden veriyor. Tuşlu telefonu var. Arkadaşları onla dalga vb. geçiyormuş onun da çok zoruna gidiyor 🙂 Telefon alacakmış LGS'den sonra ama iş bulması lazım. Evden...
  12. Asosyal Necmi

    İş bulamıyorum ve elimden hangi iş gelir bilmiyorum

    21 yaşındayım ve açık liseye gidiyorum. İş derken kalıcı meslek bulmaktan bahsetmiyorum, meslek ve üniversite planım var zaten. Parasızlık sorununu yok etmek için geçici bir işten bahsediyorum. Sorun şu; Sürekli iş denk gelmiyor, aradığım zaman bulamıyorum genelde ve bir işi yapamamak beni...
  13. CodeExpert

    Çok büyük bir holdingde mi yoksa küçük bir firmada mı çalışmayı tercih ederdiniz?

    Küçük firma iyidir, kafa dinlersin.
  14. CodeExpert

    Bim veya A101'de çalışmak

    Merhaba güzel insanlar; Yaşım 17 ve bu marketlerden birinde çalışmak istiyorum. Sizlere soru soracağım. # Çalışmama engel olur mu (yaş konusunda) # Eğer yaşım engel değilse 3 ay boyunca Full time çalışmak istiyorum bu mümkün mü? Şimdiden teşekkür ederim.
  15. M1none1

    16 yaşındayım 3 ay boyunca nerede çalışabilirim?

    Arkadaşlar başlıkta belirttiğim gibi 3 ay boyunca çalışmayı düşünüyorum zor ama 3000TL hedefim var. Berber falan var aklımda ama o kadar para vermez bence. Konum Erzurum.
  16. Edmond dantes

    Büyük kurumsal firmalardan gelen iş teklifi nasıl değerlendirilmeli?

    Merhabalar, ailem İstanbul Beylikdüzü'nde ancak ben şu an Kocaeli'de üniversitenin 4. yılındayım. Sadece bir dönemim kaldı. Aynı zamanda şu anda bu şehrin önemli hatta belki de en başarılı reklam ajanslarından birinde neredeyse 2 yıldır yoğun bir şekilde grafik tasarımcı olarak çalışıyorum bana...
  17. S

    Nerede çalışmak isterdiniz?

    Tüm şıkların sonunda (istediğin) koymayı unutmayın. Mesela oyun firması (istediğin) yani istediğin oyun şirketinde çalışabileceksin. 🙃
  18. A

    Sözel dersler nasıl çalışılmalıdır?

    Merhaba, ben bir lise öğrencisiyim ve Edebiyat, Tarih gibi sözel derslerim kötü ve Edebiyat baraj ders olduğu için o derslere çalışmak zorundayım. Peki nasıl çalışmalıyım? @Jira, @hdreizcehennemi
  19. ugur3232

    13 yaşında nerede çalışılır?

    13 yaşındayım, Ağustos ayının sonuna kadar 600 TL biriktirmem gerekiyor. Nerede çalışabilirim? Yaşadığım yer Tekirdağ/Çerkezköy.
  20. Edmond dantes

    Sizce hangi firma ile çalışmalıyım?

    Merhabalar arkadaşlar, şu anda Kocaeli İzmit'te büyük bir reklam ajansında junior tasarımcı olarak çalışıyorum. Burada 40'a yakın marka ile çalışıyoruz. Yani yelpazesi oldukça geniş. Farklı markalar ile çalışarak farklı deneyimler edinebiliyorum. Fakat çok yoğunuz. Burada aile gibi çok samimi...
  21. volkan956

    Matematik Nasıl Çalışılır?

    10. sınıfım, Ankara'da bir anadolu lisesinde okuyorum. Yeni sınav sistemine göre matematik çok önemli olduğunu gördüm. Benim hedefim sayısalda ilk 20 - 30 bin gibi bir sıralama yapmak. Diğer derslerin çok önemli olduğunu düşünmüyorum. Önemli olsa bile son sene halledilebilir şeyler ama...
  22. Ali Başkurt

    13 Yaşında Nerede Çalışılır?

    Başlıkta yazdığım gibi 13 yaşındayım. Yazın en fazla 5000 TL en az 3000 TL biriktirmem lazım nerede çalışabilirim ? (Yaşadığım yer: Tekirdağ Şarköy.)
  23. Y

    Başarısız Olunan Derse Nasıl Çalışmalı?

    Hepinize merhaba. Yine ben. :LOL: Arkadaşlar bildiğiniz gibi herhalde tanıyorsunuzdur beni. Önceden de konu açmıştım. Arkadaşlar TEOG sınavına 1 ay kaldı. Ama şu T.C. Atatürkçülük ve İnkılap Tarihi dersinde gerçekten çok başarısızım. Ben bu derse nasıl çalışmalıyım? Nasıl verimli çalışırım...
  24. Y

    TEOG Sınavına Nasıl Çalışabilirim ?

    Herkese merhaba arkadaşlar. Ben bu sene 8. sınıfa gideceğim. Ve beni bekleyen bir sınav var. TEOG. Sizce ben bu sınava nasıl çalışmalıyım ? Günlük plan hazırlar mısınız bana ? Hedeflerim: -Konya /Meram -Konya/Karatay Veya önerdiğiniz fen liseleri. Cevaplarınızı bekliyorum. Bu arada ilk konu:D
  25. Musa Bağrıyanık

    Yaz Tatili En Az 2000₺ Biriktirmek için Nerede Çalışmalıyım?

    Technopat'ın 1500 TL'ye oyun bilgisayarı topladıkları bir video vardı, bu videodaki sisteme bakarak bir sistem toplayacağım. Nerede çalışarak en az 2000 TL kazanabilirim? okul hayatım boyunca her gün 5 TL alıyorum, bizim şehrimizde yemek fiyatları en fazla 2,5 TL olduğundan dolayı akşama 2,5 TL...
Yukarı