C# için Engin Demiroğ izlemek yeter mi?

Normal C# öğrenerek oyun yapamazsınız. Unity kütüphanesini öğrenmek zorundasınız. Unity C#'tan kastım buydu zaten. Unity içinde kodlayacağımız birçok şey için Unity kütüphanelerini öğrenmek zorundasınız. İnsanların yazdıklarını yalanlarken kastettikleri şeyi anlayıp öyle yalanlamanızı öneririm.
Yalanlamak derken? Kendiniz diyorsunuz, Unity bir kütüphane. Bir kütüphaneyi nasıl öğrenebilirsiniz ki? OOP mantığını bilmeden nasıl Unity ile oyun yazabilirsiniz? Ben de size kütüphane öğrenmek gibi olmayan kavramları araştırmadan yazmamanızı öneririm.
 
Normal C# öğrenerek oyun yapamazsınız. Unity kütüphanesini öğrenmek zorundasınız. Unity C#'tan kastım buydu zaten. Unity içinde kodlayacağımız birçok şey için Unity kütüphanelerini öğrenmek zorundasınız. İnsanların yazdıklarını yalanlarken kastettikleri şeyi anlayıp öyle yalanlamanızı öneririm.
Visual studio ile yapsam olmuyo mu
 
Bir söz var, en iyi öğrenen öğretendir diye. C# için Engin Demiroğ kalitesinde bir sunum hazırlayabilecek seviyesine gelirseniz öğrenmiş olursunuz. Kısacı sadece izlemek, benim için, öğrenmiş olmak demek değildir.
Ayrıca hemen oyun geliştiremezsiniz, önce daha küçük projeler yapıp öğrendiklerinizi alışkanlığa çevirmeniz gerekir.
 
Yalanlamak derken? Kendiniz diyorsunuz, Unity bir kütüphane. Bir kütüphaneyi nasıl öğrenebilirsiniz ki? OOP mantığını bilmeden nasıl Unity ile oyun yazabilirsiniz? Ben de size kütüphane öğrenmek gibi olmayan kavramları araştırmadan yazmamanızı öneririm.
AddForce fonksiyonunun ne işe yaradığını öğrenmek zorundasınız. Bilmek için öğrenmek gerekir. Öğrenmiş olmak için anlamak gerekir. Yalanlama ile "Unity C# diye bir şey yok." cümlenize kastettim. Benim yazdığım şeyi yalanlanmış oldunuz bu cümleyi kurarak. Fakat aslında ikimizde aynı şeyleri söylemiştik.

Visual studio ile yapsam olmuyo mu
Visual Studio, Unity için sadece bir kod editörüdür. Kodlarınızı VSCode, Sublime Text gibi kod editörlerinde de yazabilirsiniz. Hatta kodlarınızı not defterinde bile yazabilirsiniz. Visual Studio kullanan çoğu insan hoş durduğu ve kendi içinde Intellisense barındırdığı için tercih ediyor. Bende kendim VS 2022 kullanıyorum, hem form uygulamaları yazmam gerektiğinde hem de Unity'de kod yazmak için çok işime yarıyor. Önerim kullanmanız yönündedir. Ama VS 2022 yerine 2017 kullanmanızı tavsiye ederim. 2022 sürümü çok fazla kaynak tüketiyor.
 
Unity C# diye bir şey yok. Ayrıca C# öğrenmeden Unity ile oyun geliştiremezsiniz.


Oyun yapabilmeyi öğrenmek biraz size bağlı. Belki makaleler ile, belki videolar ile öğrenebilirsiniz. Mantığını kavrarsınız o eğitim serisi ile.

Arkadasin bahsettigi sey buyuk ihtimal Unity'nin C# scripting API'i.

C#'i derinlemesine ogrenmek yerine temel syntax'ini ogrenirse devam edebilir.
 
AddForce fonksiyonunun nasıl işe yaradığını öğrenmek zorundasınız. Bilmek için öğrenmek gerekir. Öğrenmiş olmak için anlamak gerekir. Yalanlama ile "Unity C# diye bir şey yok." cümlenize kastettim. Benim yazdığım şeyi yalanlanmış oldunuz bu cümleyi kurarak. Fakat aslında ikimizde aynı şeyleri söylemiştik.
O zaman tartışmanın anlamı yok.
Ben "öğrenin" kelimesine söylemiştim onu. Kütüphaneleri öğrenemezsiniz sonuçta.
 

Geri
Yukarı