AMD FSR 2.1.2 test - A Plague Tale: Requiem RX 6600 1080p Ultra grafik FSR test

3 Caphter'e kadar geldim. Açık alanlarda yer yer FPS düşüşleri yaşadım. İnşallah en kısa zamanda optimizasyon iyileştirmesi yapılır oyuna. Mod genel olarak başarılı tekrar eline sağlık zahmet edip yardımcı olduğun için.
 
3 Caphter'e kadar geldim. Açık alanlarda yer yer FPS düşüşleri yaşadım. İnşallah en kısa zamanda optimizasyon iyileştirmesi yapılır oyuna. Mod genel olarak başarılı tekrar eline sağlık zahmet edip yardımcı olduğun için.

İnşallah yaparlar. Mod sayesinde keyif alıyoruz resmen. Rica ederim tekrar.
 
Gotham Knights'a kızıyorum optimizede ama plague tale gördüğüm en az optimize edilmiş oyun olabilir. FSR modu ile bitirebildim. 80 derece altına düşürmedi şu havada bile. İşin komiği PS5'te de deneme orada yağ gibi akıyordu. Sadece donanım olarak değil oyunu yeni nesile optimize etmişler ama içerikte böyle bir şey kesinlikle yok. İlk oyunun üzerine koymuşlar ama o kadar da değil.
 
Gotham Knights'a kızıyorum optimizede ama plague tale gördüğüm en az optimize edilmiş oyun olabilir. FSR modu ile bitirebildim. 80 derece altına düşürmedi şu havada bile. İşin komiği PS5'te de deneme orada yağ gibi akıyordu. Sadece donanım olarak değil oyunu yeni nesile optimize etmişler ama içerikte böyle bir şey kesinlikle yok. İlk oyunun üzerine koymuşlar ama o kadar da değil.

Batman hayranı biri olarak Gotham nights gram ilgimi çekmedi o nedenle optimizasyonu benim için önemli değil 😃 bence hala Crysis 3 elini kimse su dökemez optimizasyon berbatlığı konusunda ama güncel oyunlara bakarsak evet bu oyun olabilir. Oyunları konsollara daha iyi optimize etmeye çalışıyorlar genelde yapımcılar tabii Cyberpunk hariç onlar tam bir üçkağıtçı çıktı😃
 
Batman hayranı biri olarak Gotham nights gram ilgimi çekmedi o nedenle optimizasyonu benim için önemli değil 😃 bence hala Crysis 3 elini kimse su dökemez optimizasyon berbatlığı konusunda ama güncel oyunlara bakarsak evet bu oyun olabilir. Oyunları konsollara daha iyi optimize etmeye çalışıyorlar genelde yapımcılar tabii Cyberpunk hariç onlar tam bir üçkağıtçı çıktı😃

Hocam bir algıyı yıkmak lazım diye düşünüyorum Cyberpunk'ın sorunu optimizesi değil beklentiyi yükselttikleri kadar iyi olmamasıydı yoksa şimdiye 50 kere düzeltirlerdi stabiliteyi. Adamlar da bıraktı oyunu bakma arada patch atıyorlar ki 20 milyon sattık diye yoksa bu oyun ölü doğdu.
 
Hocam bir algıyı yıkmak lazım diye düşünüyorum Cyberpunk'ın sorunu optimizesi değil beklentiyi yükselttikleri kadar iyi olmamasıydı yoksa şimdiye 50 kere düzeltirlerdi stabiliteyi. Adamlar da bıraktı oyunu bakma arada patch atıyorlar ki 20 milyon sattık diye yoksa bu oyun ölü doğdu.

Benim kastettiğim üçkağıt PS4 ve eş değer konsollarda düzgün çalışmadığını bile bile satış yapmış olmaları. Bunu deneyimleyip bu durumu anlayan Media kuruluşlarına da engel olmaları. Düzgün çalışmayan bir oyunu kim ne yapsın, ne kadar saçma bir durumdu bu. Ayrıca beklentiyi sadece firma mı yükseltti yoksa oyuncuların kendisi de etkili oldu mu. Oyuncularda da suç çok.
 

Geri
Yukarı