AMD’nin Görüntü Yükseltme Teknolojisi Tamamen Yenilendi: FSR 2.0

Ali Güngör

Genel Yayın Yönetmeni
Yönetici
Katılım
22 Haziran 2011
Mesajlar
52.972
Çözümler
17
Yer
İstanbul Türkiye
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Meslek
Technopat
Profil Kapağı
1523300036
AMD-FSR-2.0.jpg

AMD, FidelityFX Super Resolution 2.0 algoritmasını GDC 2022’de sundu ve yeni detaylar verdi. FSR 2.0, sürüm 1.0’a göre önemli kalite iyileştirmeleri sunmak üzere tasarlandı. Bu tamamen yeni bir algoritma ve mevcut FSR’den tamamen farklı. Dolayısıyla yeni API’yi entegre etmek için bazı kodların yeniden işlenmesi gerekecek. AMD ayrıca FSR 2.0’ın görüntü kalitesini iyileştirmek için donanımın artık […]

Devamı: AMD’nin Görüntü Yükseltme Teknolojisi Tamamen Yenilendi: FSR 2.0
Kaynak Technopat

Devamı için yukarıdaki bağlantıya tıklayın...
 
FSR 1.0 çıktığında tıpkı DLSS 1.0 gibi kendisini 2.0'da düzelteceğini düşünmüştüm, görünüşe göre haklı çıkacağım.

FSR 2.0'ın yeni algoritma kullanmasına şaşırmadım, çünkü FSR 1.0 çamur gibi görüntü sunabiliyordu.
 
FSR Ultra quality de kullansanız görüntüde kötüleşme hissediliyordu bu olay DLSS de var mı bilmiyorum umarım o bulanık gözükme sorunu düzelir FSR 2.0 ile.
 
Bence FSR 1.0'ın performance modu ile God of War'ı 2 kere bitirdim.
Sistemim Ryzen 3 3200G. Kötü değildi grafik kalitesi.
30 FPS alıyordum. Bazı yerlerde 45-50 FPS oluyordu.
 
Cyberpunk FSR 1.0 Ultra kalite modu fena değildi ancak yine de hafif bulanıktı uzaktaki nesneler.
FSR 2.0'ı dört gözle bekliyorum 2-3 kez daha bitiricem oyunu :)
 
Back 4 Bloodda FSR kullanıyordum. FPS artıyordu ve görüntü bayağı net gözüküyordu bende. FSR 2.0 ile daha da iyi olur umarım.
 
Evet var, ben kendi kartımda destekli hangi oyunda açarsam açayım çamurdan öteye geçemedim. DLSS bence balon.

DLSS de kimileri çok memnun kimileri değil bir sürü FSR destekli oyun denedim tek memnun kaldığım Back 4 Blood oldu DLSS Ultra quality de görüntü farkını anlamadım.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı