Babam çok değişik

Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
1.642
Çözümler
7
Hocam annenizin yanına gidin ve durumdan bahsedin. 2 niz beraber babanıza eşref zamanı dediğimiz zamanda yani keyfi yerindeyken dertlerinizden, neden böyle davrandığından güzel bir dille bahsedin bahsedin.
Adam 5 yaşındaki çocuğunu hastanelik etmiş. Her fırsatta dövüyormuş. Eşref zamanı, güzel dili olmaz ki bunun. "Babacığım beni dövdüğünde çok üzülüyorum yapmasan mı acaba?" mı diyeceksiniz? Üzgünüm ama gerçekten fazla iyimser olduğunuzu düşünüyorum.

Bu işin çözümü polistir. Ama işin kötüsü polis konusunda dediklerinizde de haklısınız. Ciddi bir kısmı "olur aile içinde böyle şeyler karışmayalım" kafasında. Şikayet etsen, gelip hiçbir şey yapmayıp gitseler işin sonu cinayete kadar gidebilir, gerçekten şaka gibi. Sonra neden ülkede suç bu kadar yaygın?
 

tahamert123

Centipat
Katılım
21 Ekim 2020
Mesajlar
1.419
Çözümler
2
Yer
Tahiti
Adam 5 yaşındaki çocuğunu hastanelik etmiş. Her fırsatta dövüyormuş. Eşref zamanı, güzel dili olmaz ki bunun. "Babacığım beni dövdüğünde çok üzülüyorum yapmasan mı acaba?" mı diyeceksiniz? Üzgünüm ama gerçekten fazla iyimser olduğunuzu düşünüyorum.

Bu işin çözümü polistir. Ama işin kötüsü polis konusunda dediklerinizde de haklısınız. Ciddi bir kısmı "olur aile içinde böyle şeyler karışmayalım" kafasında. Şikayet etsen, gelip hiçbir şey yapmayıp gitseler işin sonu cinayete kadar gidebilir, gerçekten şaka gibi. Sonra neden ülkede suç bu kadar yaygın?
Hocam o zaman tek çare arkadaşın çalışıp kendini kurtarması ne diyeyim. Allah yardımcınız olsun.
 

Oywle

Picopat
Katılım
3 Haziran 2020
Mesajlar
152
Ya kimsem yok, gerek ailemde gerek çevremde kimsem yok, bu yüzden bu konuları burada anlatıyorum. Kusura bakmayın.

Çok değişik bir babam var benim, gerçekten değişik. Maddi durumumuz iyi olmasına rağmen kendi biriktirdiğim 3 kuruş para ile bir şeyler almama izin vermiyor, her şey kendi istediği gibi olsun istiyor, olmazsa şiddet uyguluyor. Gerek fiziksel gerek psikolojik. Artık bıktım.

Liseye gidiyorum, hiç arkadaşım yok. Dışarıya düzgünce çıkıp gezemedim. Artık sabredemiyorum, elimden de bir şey gelmiyor. En ufak bir karşı çıkmamda şiddet uyguluyor dediğim gibi. Ne yapabilirim? Bunu yaşayanlar var ise önerileriniz neler lütfen bana söyleyin. Dediğim gibi katil olmaktan veya intihar etmekten korkuyorum. Annem ise tamamen normal biri fakat babam annemi de kendine uydurmaya çalışıyor. Hiç unutmuyorum, 5 yaşında yanlışlıkla Ethernet kablosunu kesmiştim ve bunun yüzünden hastanelik oldum, 1 ay hastanede kaldım.
İnanmayanlar olacaktır illaki, kesinlikle troll yapmıyorum. İnanın bana.

Kardeşim 18 yaşına kadar şiddet gördüm babamdan ama 18'e girdigim zaman kendiiginden bana bir kere bile el kaldırmadı ses yükseltti 18 yaşına geldin sana bu saatten sonra dayak atacak degilim diyordu şu an 24 yaşındayım demem oki 18'e kadar bekle düzelecektir eğer düzelmiyorsa sen düzelteceksin sana babana vur demiyorum dememde zaten vursan amel defteri kapanır büyük ihtimal ama ağırlıgını koy :))
 

Elynza

Centipat
Katılım
14 Şubat 2020
Mesajlar
379
Köprüyü geçene kadar ayıya dayı misali sabredebiliyorsanız sabredin. Kızdığı kızacağı şeyleri yapmamaya çalışın ben zannetmiyorum polis falan seni bu durumdan kurtarsın öfkelenip daha ağır sonuçlar olabilir. Çok çalışmalısın kendini o evden kutarmalısın yaşın büyüdüğünde ve kendi ihtiyaçlarını görebilecek seviyeye geldiğinde karşısında durabilirsin. 5 Yaşında bir çocuğu hastanelik edecek birinin ıslah edilmesi pek mümkün değil. Yaşadığın olayları çok dikkatli bir şekilde babanın fark etmeyeceği şekilde kayıt edebilirsen akrabalarının arasında otoriter ve söz sahibi birinden yardım alıp gerekli yerlere ispat olarak sunarsanız aklı başına gelme olasılığı var.
 
Yukarı