Blender FBX çıktısında texture bozuluyor

themperr0r

Decapat
Katılım
26 Eylül 2021
Mesajlar
203
Çözümler
1
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Blender'da modelleri FBX şeklinde çıktı almak istediğimde kaplamalar gidiyor. Denediklerim:

  • Çıktı alırken path modunu copy yapmak.
  • Objeleri birleştirerek çıktı almak.
  • Transformlarını onaylayarak çıktı almak.

Ve kaplamalar yine de bozuk. Sadece Windows 3D Paint'de değil, internet sitelerine attığımda da böyle. Bunu nasıl düzeltebilirim?
 

Dosya Ekleri

  • Adsız.png
    Adsız.png
    1,6 MB · Görüntüleme: 22
  • Adsız2.png
    Adsız2.png
    630,2 KB · Görüntüleme: 13
Son düzenleyen: Moderatör:
Path mode Copy yaptıktan sonra yanındaki "Embed Textures"ı seçtiniz mi?
 
Spesifik bir shader yok sadece materyal onlar. Spesifik bir shader kullanınca da aynı sonuç yine görünmüyorlar.
Principled BSDF'i export alabiliyor diye hatırlıyorum.

O zaman ihtimal, bake edip alman gerekebilir.

Blender "Better FBX" add-on/eklentisi bu konuda yardımcı olabilir.
 

Geri
Yukarı