Blender 3D sadece tek bir nesneye aynalama nasıl yapılır?

imalperbozkurt

Picopat
Katılım
13 Nisan 2023
Mesajlar
35
Çözümler
2
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Blender modelleme programında aynalama kullanarak bir model yaptım ama modele bacak ekleyemiyorum. Ekleyince iki bacak birleşiyor, bu yüzden gövdeye ayrı Uzuvlar'a ayrı aynalama yapılabilir mi ve nasıl yapılır? Söylerseniz sevinirim.

16886503260308041555629796766888.jpg
 
Son düzenleyen: Moderatör:
Mirror modifierda merge tiki seçiliyse belirlenen eşik seviyesinden yakın vertexler birleştirilir. Sanırım modelin apış arası dediğimiz kısımda sorun yaşıyorsunuz. Orayı editlerken merge tikini kaldırıp sonra tekrar aktif hale getirebilirsiniz. Dikkat edin tekrar seçmeyi unutmayın yoksa mesh manifold olmayabilir sonra.
1688658879934.png


Başka bir seçenek kolları ve bacakları ayrı birer obje olarak modellemek olabilir size bağlı.

Ana gövdenin edit modundan çıkıp Shift+A yapın yeni meshi ekleyin artık yeni bir objeniz olucak. Diyelim ki bu bacak oldu bu objeye koyduğunuz modifierlar ayrı olur birbirini etkilemez.
 
Son düzenleme:
Mirror modifierda merge tiki seçiliyse belirlenen eşik seviyesinden yakın vertexler birleştirilir. Sanırım modelin apış arası dediğimiz kısımda sorun yaşıyorsunuz. Orayı editlerken merge tikini kaldırıp sonra tekrar aktif hale getirebilirsiniz. Dikkat edin tekrar seçmeyi unutmayın yoksa mesh manifold olmayabilir sonra.
Eki Görüntüle 1850531

Başka bir seçenek kolları ve bacakları ayrı birer obje olarak modellemek olabilir size bağlı.

Ana gövdenin edit modundan çıkıp Shift+A yapın yeni meshi ekleyin artık yeni bir objeniz olucak. Diyelim ki bu bacak oldu bu objeye koyduğunuz modifierlar ayrı olur birbirini etkilemez.
Çok teşekkürler iyiki varsınız. 🤠
 

Yeni konular

Geri
Yukarı