Blender mı yoksa 3DS Max mi?

Mustafaa1

Centipat
Katılım
29 Nisan 2022
Mesajlar
109
Çözümler
4
Daha fazla  
Cinsiyet
Erkek
Arkadaşlar ben modelleme yapmak istiyorum. Temel 3DS Max tecrübem var. Blender'dan mı başlamak gerekir yoksa 3DS Max'ten mi? Boyut olarak 3DS Max büyük olduğu için Blender aklımı çeliyor ama bilemedim sonuçta birini sıfırdan öğreniyorsun diğerinde az çok tecrüben var arada kaldım.
 
Arkadaşlar ben modelleme yapmak istiyorum. Temel 3DS Max tecrübem var. Blender'dan mı başlamak gerekir yoksa 3DS Max'ten mi? Boyut olarak 3DS Max büyük olduğu için Blender aklımı çeliyor ama bilemedim sonuçta birini sıfırdan öğreniyorsun diğerinde az çok tecrüben var arada kaldım.

Blender çok daha kolay, ve kullananı da bayağı fazla.

3DS Max çok profesyonel Kaçıyor.
 
İkisi de aynı, Blender ayrıca ücretsiz, işverenler eskiden 3DS arıyordu şu an hâlâ o düşüncedeler mi bilmiyorum. İkisi de işinizi görür.
 
1660847690828.png


Yani soru bile anlamsızlaştı bence şunu gördükten sonra. Blender'a devam :)
 
2.8 blender bu şekildeydi:
1660850309996.png


Zbrush yerini tam olarak tutabilecek bir program yok, onun ise henüz ilerleyecek başka bir yolu yok, sculpting devam.

Ancak Autodesk'in politikalarından dolayı 3DsMax mimari ağırlıklı görselleştirmede çakılı kaldı.

Ana mimarisi neredeyse hiç değişmedi, bana aşırı banal geliyor kendisi. Yurtdışında animasyonda çoğunlukla Maya hakimse de Max'in riglerini kullanıyorlar.

2.83/2.9 ile beraber Blender çağ atladı. Blender ücretsiz olduğu için çekici gelse de giderek büyük programların kullanıldığı pipeline setlerine dahil olmakta. Yeni teknolojilerle ilgili güncellemeleri çok daha akılcı. Platform seçmiyor. Akıyor.
 
Eki Görüntüle 1490258

Yani soru bile anlamsızlaştı bence şunu gördükten sonra. Blender'a devam :)
Üniversite okuduğum için bana ücretsiz şuan :)

2.8 blender bu şekildeydi:
Eki Görüntüle 1490298

Zbrush yerini tam olarak tutabilecek bir program yok, onun ise henüz ilerleyecek başka bir yolu yok, sculpting devam.

Ancak Autodesk'in politikalarından dolayı 3DsMax mimari ağırlıklı görselleştirmede çakılı kaldı.

Ana mimarisi neredeyse hiç değişmedi, bana aşırı banal geliyor kendisi. Yurtdışında animasyonda çoğunlukla Maya hakimse de Max'in riglerini kullanıyorlar.

2.83/2.9 ile beraber Blender çağ atladı. Blender ücretsiz olduğu için çekici gelse de giderek büyük programların kullanıldığı pipeline setlerine dahil olmakta. Yeni teknolojilerle ilgili güncellemeleri çok daha akılcı. Platform seçmiyor. Akıyor.
Yani hocam sizin tavsiyeniz Zbrush yönünden doğru mu anladım?
 
Üniversite okuduğum için bana ücretsiz şuan :)


Yani hocam sizin tavsiyeniz Zbrush yönünden doğru mu anladım?
Lise/Üniversitede ücretsiz olan programlar uzun süreli tüketici yaratmak için planlanıyor biliyor muydun?

Eğer sadece Sculpting yapacaksan Zbrushtan şaşmana gerek yok. Diğer her şeyi de yapmak istiyorsan Blender uzun vadeli doğru yatırım.
 
Lise/Üniversitede ücretsiz olan programlar uzun süreli tüketici yaratmak için planlanıyor biliyor muydun?

Eğer sadece Sculpting yapacaksan Zbrushtan şaşmana gerek yok. Diğer her şeyi de yapmak istiyorsan Blender uzun vadeli doğru yatırım.
Modelleme programını çözdükten sonra tek sculpting yapmam,sahne dizayn falan uğraşırım.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı