Böyle Bir Oyunu Satın Alır Mısınız?

Öncelikle elinize sağlık, oyun daha geliştirme aşamasında olduğu için olumsuz yorum yapmak doğru olmaz bu yüzden size fikirlerimi sunmak isterim. Öncelikle Key Count yazısının geliştirilmesi gerekiyor çok basit duruyor, sen anahtarı topladın olarak gözüküyor ama oyunu oynayan oyuncu bunu kestiremeyebilir, onun haricinde pek gözüme takılan bir şey olmadı. Geliştirilmeye açık bir oyun ellerinize sağlık.
Evet haklısınız. Zaten bu video sadece öğrendiklerimi göstermek içindi. Daha güzel HUD, ses efektleri, animasyonlar ve en önemlisi hikaye üstünde çalışıyorum. Teşekkürler yorum için.
 
Evet haklısınız. Zaten bu video sadece öğrendiklerimi göstermek içindi. Daha güzel HUD, ses efektleri, animasyonlar ve en önemlisi hikaye üstünde çalışıyorum. Teşekkürler yorum için.
Rica ederim, merakla bekliyorum satışa çıktığında ilk müşterilerinden olacağımdan şüpheniz olmasın, iyi forumlar. [emoji145]
 
Rica ederim, merakla bekliyorum satışa çıktığında ilk müşterilerinden olacağımdan şüpheniz olmasın, iyi forumlar. [emoji145]
Teşekkürler iyi forumlar :D ^^
Tamam o vakit "Unreal Engine oyun geliştirme süreci" başlıklı konu aç oradan devam edelim.
Açıyorum, ayrıca technopat üzerinden mesajlaşma yapmamız mümkün mü?
 
Bence gayet güzel. Zorluk seviyesine göre alan genişletilebilir, anahtar sayısı arttırılabilir, ve çıkmaz sokaklar ekleyebilirsiniz. Hatta anahtarları bulmak için bir takım bulmacalar da çözülebilir. Şimdiki haliyle de gayet güzel buldum. Yazıların tipini arka planla biraz daha uydursanız (biraz daha koyu ve eskimiş gibi olabilir) daha güzel olur diye düşünüyorum.
 
Bence en başta hikaye belirlemen gerek. Hikayesi güzel olursa elbet tutar. Bu yüzden ya online bir taraf tutacaksın yada hikayesini belirlediğin bir oyunu insanlara sunacaksın. Bence fazla bir emeğinizi kaybetmeden şuan hazırladığınız oyuna bir hikaye katın. Müzik, yazı, seslendirme gibi şeyler için aceleci davranmayın. Sonuçta atmosfer güzel olsa da insanı bağlayan bir yapısı yoksa tutulmaz.
 
Bir nebze "Dead by Daylight" oyunu anımsattı; duyduysan/oynadıysan bu tarz kaçma mekanizmalarını entegre edilebilir aslında. Misal anahtarları toplarken ulu ortada toplamak değil de bir sandığı bulup anahtarı arayabilir ama sandıktan anahtar çıkma olasılığı orta seviyede olma şartıyla ve sadece anahtar olması değil; birkaç tuzak aletleri de çıkartabilir. Örneğin, el feneri; hedefimize el feneri tuttuğumuzda belli bir saniyede sersemletip bölgeden kaçabilir, başka bir örnekse kapan; belli bir alana kurup hedeften kaçabilir veya zaman kazandırabilir. Bu tip şeylerle belli bir alanlarda tuzak kurup anahtar arama avantajımızı arttırıp, oyunun oynama süreliğini bir tık daha arttırmış olabiliriz. Tabi bu söylediğim öneri daha büyük bir haritada yapılabilir. Onun dışında; hedef yaklaşırken gerilim müziği daha tiz sesle ayarlanabilir. Başka bir önerim de; her oyunun açılışında rastgele hava durumu olabilir; yağmurlu vs. Önerilerim bu kadar, aklıma geldikçe yazmaya çalışırım, şimdiden kolay gelsin ve ellerine sağlık :)
 

Yeni konular

Geri
Yukarı