CS:GO envanteri satılıp PC toplamak

Katılım
18 Ocak 2020
Mesajlar
64
Steam cüzdanına gider paran. Steam cüzdanındaki parayı çekemezsin.
 

Mehmet00728

Picopat
Katılım
27 Şubat 2021
Mesajlar
4
Arkadaşlar 70 80 arada 50 FPS'ye düşen bir bilgisayara sahibim. Bugün öyle dolaşıyordum CS Money'a girdim bir baktım envanter fiyatı 4.500 TL olmuş. Satıp bilgisayar toplamalı mıyım? Yani satarım üstüne maksimum 2 bin lira daha koyabilirim. Siz ne diyorsunuz düşünceleriniz neler?
Sat ama şimdi satarsan ekran kartı almasın.
 

Yazan Bilgin

Femtopat
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
8
Arkadaşlar 70 80 arada 50 FPS'ye düşen bir bilgisayara sahibim. Bugün öyle dolaşıyordum CS Money'a girdim bir baktım envanter fiyatı 4.500 TL olmuş. Satıp bilgisayar toplamalı mıyım? Yani satarım üstüne maksimum 2 bin lira daha koyabilirim. Siz ne diyorsunuz düşünceleriniz neler?

Bence çok iyi bir fikir yaklaşık 6.500 TL ile çok güzel bilgisayar toplanabilir.
 

Rohat04

Hectopat
Katılım
15 Temmuz 2017
Mesajlar
82
Hocam elimde İtopya'dan alınmış, hiç kullanılmamış 2 aylık sistem var. Monitör ve ekran kartı yok. İkinci el kısmı haricinde link atmak falan yasak diye biliyorum. İnstagram hesabınızı yazarsanız size oradan linki ve özellikleri atarım.
İşlemci: Amd Ryzen 3 3100
Anakart: Asus B450M-K II
Ram: Xpg Gammix D30 16 Gb (8x2)
Ssd: Patriot Burst 480
Kasa: Sharkoon Rgb Lit 100
Psu: Sharkoon Shp650 V2 650W
 

36 boys

Zeptopat
Katılım
1 Mart 2021
Mesajlar
1
Arkadaşlar 70 80 arada 50 FPS'ye düşen bir bilgisayara sahibim. Bugün öyle dolaşıyordum CS Money'a girdim bir baktım envanter fiyatı 4.500 TL olmuş. Satıp bilgisayar toplamalı mıyım? Yani satarım üstüne maksimum 2 bin lira daha koyabilirim. Siz ne diyorsunuz düşünceleriniz neler?
Sinerji'de F/P yüksek sistemler var çok rahat 240FPS üstü alirsin. 5600'e 240Hz 2200TL monitör çek. Seneye maçını izlemeye gelirim.
 

BeroFX

Picopat
Katılım
24 Temmuz 2020
Mesajlar
48
Çözümler
1
3000TL'lik bütçeyi 6600TL yaptın?

Adam direk CS envanterine 4500 demiş, üstünede maksimum 2000 TL koyabilirim demiş

Ne var ki Türkiye şartlarında? Sanki millet 1 liraya muhtaç gibi konuşmayın ya

İlk defa 4500 TL envanteri olan birisini Türkiye'de görüyorum sadece bana mı garip geldi?
4500 TL'ye bir de 2000 ekleme yapsan 6500 1500 monitöre gitti desek 5000 TL ile 1050 Ti'li sistem var DIAMOND/ASUS Cerberus GTX 1050 Ti Advanced Edition 4GB/INTEL i3 10100F/8GB DDR4/240GB SSD/Geforce Espor PC | ITOPYA

Bir de bir şey sormak istiyorum neden herkes mesajıma kızgın attı? Linki atarken kasanın stokta olmadığını görmediğim için mi?
 
Son düzenleme:

Harun Kıroğlu

Decapat
Katılım
25 Ağustos 2018
Mesajlar
45
Adam direk CS envanterine 4500 demiş, üstünede maksimum 2000 TL koyabilirim demiş

İlk defa 4500 TL envanteri olan birisini Türkiye'de görüyorum sadece bana mı garip geldi?

Bir de bir şey sormak istiyorum neden herkes mesajıma kızgın attı? Linki atarken kasanın stokta olmadığını görmediğim için mi?

Hocam sana garip gelmiş bende karambit fade fn var envanter değerim 18bin TL.
 
Yukarı