CS:GO'da anlık gecikmeler oluyor

technora

Decapat
Katılım
28 Haziran 2018
Mesajlar
396
Çözümler
1
Arkadaşlar merhabalar. Bir haftadır böyle saçma bir problem yaşıyorum. Sorun başlıktaki gibi, gecikme değerlerinin ani olarak yükselmesi. Gecikme değerim genelde 40-60 arasında olmaktayken (oynadığım rekabetçi sunucusuna bağlı olarak) üç saniye boyunca bu değerlerin üzerine çıkıp 500 değerine kadar ulaşabilmekte. Cidden çok sinir bozucu bir durum.

İnternetimde bir problem olduğunu düşünmüyorum, bu durum sadece oyunda meydana geliyor. Aynı şekilde oynadığım saatlerde modeme benden bağlanan yok ve de interneti kablolu (Ethernet) olarak kullanıyorum.
Ben bir yerde modemin tarama yapmasından dolayı anlık gecikme artışının olduğunu okumuştum fakat bu konu hakkında hiçbir bilgim yok. Ne yapmam gerekiyor, böyle şeyler yaşayan var mıdır; aydınlatırsanız sevinirim.

Şimdiden teşekkür ederim.

İnternetim ADSL 16Mbps hız destekliyor yani bunla alakalı bir problem olmadığından eminim.
Ve internetim dört gün önce iki gün boyunca iki kere gitti.
 
Son düzenleyen: Moderatör:
KS
T

technora

Decapat
Katılım
28 Haziran 2018
Mesajlar
396
Çözümler
1
ISS ile görüştünüz mü bu durumu?
Hocam İSS bana ne gibi bir fayda sağlayabilir ki ? Yani problem oyunda olan bir şey, internette değil. Hatta internetim bulunduğum yere göre çok iyi. Yani 16mbps hızın 15'ini alabiliyorum, öyle diyeyim. Problem oyunda sadece, eminim bundan.
 
Yukarı