CS2 subtick ve düşük pingli rakiplerin getirdiği dezavantajlar

Amogaçi

Hectopat
Katılım
5 Temmuz 2019
Mesajlar
2.845
Çözümler
24
Geçenlerde bu konu ile alakalı bir gönderi açmıştım. Bazı arkadaşlar abarttığımı, pingler sabitse ping farkının o kadar da önemli olmadığını söylemişti. Ben ise peek attığım halde geri saklanıyorum, saklandığım yerde karakter birden ölüyor demiştim. Bunu da kimseye bir türlü inandıramamıştım. Subtick ve 0-10 ping arası oynama imkanı olan Avrupa'lı oyuncuların bu oyunda çok büyük avantajları olacak demiştim.
Fiber ve kaliteli bir internete sahibim. Her oyunda sabit ve akıcı bir bağlantı deneyimi sağlanmasına rağmen CS2 veya CS:GO'ya girdiğimde aşırı derecede adaletsiz eşleşmeler ve ping dalgalanmaları oluyor, karşıdaki düşmanlar genellikle 0-10 ping arası oyuncular oluyor.(evet sıfır ping, genelde sunucu ile aynı şehirde yaşayan oyuncular) bu da aşağıdaki videoda olan olayın yaşanmasına neden oluyor. Keza profesyonel oyuncular bile sabit ping olmasına rağmen 40-50 Ping'e rezalet diyor. Woxic gibi oyuncuların eski yayınlarını izlerseniz, benzer söylemleri söylediğini görürsünüz.
Bu oyunu gerçekten emek vererek ve zaman ayırarak oynayan kişiler için rezalet ötesi bir olay. Çoğu kişi bu olayla karşılaşınca genelde karşı tarafı hile ile suçluyor ama olay tam olarak ping farkı. CS:GO'da bu biraz daha az belirgindi ama CS2'de bu açıkça gözlemlenebiliyor. Bu bir oyun hatası değildir. "oyun daha Beta'da!" tarzı yorumlar atmayınız. 5 ping oyuncu ile +50 ping oyuncunun eşleşmesi kabul edilebilir değil. Ya yeni bir sunucu açmalılar ya da eşleşme sistemini tekrar düzenlemeliler. Madrid'te oturan ve 0 ping ile oynayan adama karşı 70 ping ile Türkiye'den bağlanınca adam bizi kevgire çevirmişti. Kedinin fare ile oynadığı gibi bütün maç boyunca bizimle oynamıştı.
Siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.
 
Öncelikle videoda bulunan birkaç durumda adam sol kolu ile peekliyor, dans ederek ateş ediyor ve muhtemelen bir sebep olan Hz farkı sebebi ile ölüyor. Video 30FPS ve adamın videoda bize gösterdiği kaçma görseli oyun içerisinde rakibinde kaçmamış gibi gözükmüş olabilir. Evet ping büyük bir etken fakat videodaki hiçbir şey bunu tam olarak kanıtlamıyor, video içerisinde daha öncesinde de olan, başka oyunlarda da yaşanan bir çok olay var.
 
Aim koyan ben olduğumda kesin vuracağımdan eminken rakip beni vurduğunda direkt pingine bakıyorum ve chate yazıyorum ki;

"Pray, u have 10 ping"

Server konusuna geleceksek, açsalardı 10 yıldır açarlardı. Onun yerine eşleşme pingini yüksek tutup ruslarla eşleşmek onlarla eşleşince herkes 70-90 ping oynuyor.

Subtick konusunda da birşey demek istiyorum oyunda hiç hissedilmiyor ben hiçbir fark göremedim. Faceit'te 45 ping 128 tick oynarken farkı hayvan gibi hissediyordum. Ama CS 2 hala 64 tick bence.
 
Son düzenleme:
Viyana, Frankfurt gibi sunucularda çok hissetmedim ama Madrid'de oynarken buna benzer birkaç defa öldüm. Genellikle de Madrid sunucularındaki maçları kaybediyorum zaten. Koskoca Valve'nin neden İstanbul'a sunucu açmadığını anlayamıyorum. İlerde getirilebilir denilen bölgesel ve ülkesel eşleştirme seçenekleri bizim için çok daha iyi olur ama gelir mi bilinmez. Özellikle Rusya ve Polonya vatandaşlarıyla oyuna girdiğim zaman oyun adeta cehenneme dönüşüyor.
 
Geçenlerde bu konu ile alakalı bir gönderi açmıştım. Bazı arkadaşlar abarttığımı, pingler sabitse ping farkının o kadar da önemli olmadığını söylemişti. Ben ise peek attığım halde geri saklanıyorum, saklandığım yerde karakter birden ölüyor demiştim. Bunu da kimseye bir türlü inandıramamıştım. Subtick ve 0-10 ping arası oynama imkanı olan Avrupa'lı oyuncuların bu oyunda çok büyük avantajları olacak demiştim.
Fiber ve kaliteli bir internete sahibim. Her oyunda sabit ve akıcı bir bağlantı deneyimi sağlanmasına rağmen CS2 veya CS:GO'ya girdiğimde aşırı derecede adaletsiz eşleşmeler ve ping dalgalanmaları oluyor, karşıdaki düşmanlar genellikle 0-10 ping arası oyuncular oluyor.(evet sıfır ping, genelde sunucu ile aynı şehirde yaşayan oyuncular) bu da aşağıdaki videoda olan olayın yaşanmasına neden oluyor. Keza profesyonel oyuncular bile sabit ping olmasına rağmen 40-50 Ping'e rezalet diyor. Woxic gibi oyuncuların eski yayınlarını izlerseniz, benzer söylemleri söylediğini görürsünüz.
Bu oyunu gerçekten emek vererek ve zaman ayırarak oynayan kişiler için rezalet ötesi bir olay. Çoğu kişi bu olayla karşılaşınca genelde karşı tarafı hile ile suçluyor ama olay tam olarak ping farkı. CS:GO'da bu biraz daha az belirgindi ama CS2'de bu açıkça gözlemlenebiliyor. Bu bir oyun hatası değildir. "oyun daha Beta'da!" tarzı yorumlar atmayınız. 5 ping oyuncu ile +50 ping oyuncunun eşleşmesi kabul edilebilir değil. Ya yeni bir sunucu açmalılar ya da eşleşme sistemini tekrar düzenlemeliler. Madrid'te oturan ve 0 ping ile oynayan adama karşı 70 ping ile Türkiye'den bağlanınca adam bizi kevgire çevirmişti. Kedinin fare ile oynadığı gibi bütün maç boyunca bizimle oynamıştı.
Siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz?

Bu içeriği görüntülemek için üçüncü taraf çerezlerini yerleştirmek için izninize ihtiyacımız olacak.
Daha detaylı bilgi için, çerezler sayfamıza bakınız.

Evet aşırı sinir edici bir durum. Geçen gün rekabetçi girdim ve 4 kişinin 0 pingi ve 1 kişinin 7 pingi vardı. Sabır isteyen bir durum.
 
Bu durumun kesinlikle test süreciyle ve betayla ilgisi yok. Daha önceki konularda da söyledim, muhtemelen şu an Valve'ın CS2'ye ayırdığı sunucular kısıtlı sayıda. Bu yüzden ping'e göre eşleştirmeyi sağlıklı yapamıyor oyun, aşırı uzaktaki sunucuya aktarıyor bazen. CS2 tam sürüm olarak çıkınca bu sorunu zaruri olarak düzeltmeleri gerek ki Valve bunu çözer. Çünkü birçok oyuncu yaşıyor bunu, sunucu kurmadıkları bölgelerde durum kötü.
 
CS 2'yi oynama fırsatı buldum, sub-tick dedikleri olay rezaletten öte başka bir şey değil. CS GO'da ki 64 tick sunucularının çok daha üstün olduğunu söyleyebilirim. Bu durumun HZ ile uzaktan yakından bir bağlantısı yok.

Oyunda vuruşlar sanki desync varmış gibi gerçekleşiyor, gerçekten çok gereksiz bir oyun çıkartmışlar ve CS GO'nun kapanacak olması da üzücü. Oyunda bu renk ayarlarını zaten nvidia üzerinden yapabiliyorduk, oyun sistem parçalarını 3 kat daha fazla kullanıyor ve bu da gecikmeye sebep oluyor.
 
Öncelikle videoda bulunan birkaç durumda adam sol kolu ile peekliyor, dans ederek ateş ediyor ve muhtemelen bir sebep olan Hz farkı sebebi ile ölüyor. Video 30FPS ve adamın videoda bize gösterdiği kaçma görseli oyun içerisinde rakibinde kaçmamış gibi gözükmüş olabilir. Evet ping büyük bir etken fakat videodaki hiçbir şey bunu tam olarak kanıtlamıyor, video içerisinde daha öncesinde de olan, başka oyunlarda da yaşanan bir çok olay var.
Muazzam yanlış bir yazı. Online sunucuların çalışma mantığı hakkında bilgi sahibi misin merak etmedim değil. Karşı tarafın FPS&Hertz sorunu oyunu bu denli değiştiremez. Çevrimiçi ortak sunucuda yaşanan bir olayın monitörle FPS ile bu denli alakası yoktur. Oyun çevrimiçi maçlardaki vuruşları tamamen kendisi hesaplamaktadır. Videodaki arkadaş, oyun onu ölü olarak tanımladığı rakibin onu vurduğu sonucunu alması nedeniyle durduk yere duvar arkasında ölmektedir.
 
Muazzam yanlış bir yazı. Online sunucuların çalışma mantığı hakkında bilgi sahibi misin merak etmedim değil. Karşı tarafın FPS&Hertz sorunu oyunu bu denli değiştiremez. Çevrimiçi ortak sunucuda yaşanan bir olayın monitörle FPS ile bu denli alakası yoktur. Oyun çevrimiçi maçlardaki vuruşları tamamen kendisi hesaplamaktadır. Videodaki arkadaş, oyun onu ölü olarak tanımladığı rakibin onu vurduğu sonucunu alması nedeniyle durduk yere duvar arkasında ölmektedir.
Adam baştaki senaryoda sol kolunu sağa çekerken ucunda ölüyor, muhtemelen adamda kolu hala gözüküyordu, ki koluna ihtiyacımız yok önündeki Big-Box'dan HS yiyor, kutu da mermi geçiren bir kutu zaten.

--------------------------------------------------

2. Videoda tekrardan tam duvardan geçmeden adamda kafası ve kolu soldan sağa gittiği için yok olmadığından dolayı ölüyor, videoda da zaten merminin nereden geçtiği gözüküyor.
1694608896648.png


--------------------------------------------------
3. videoda zaten aynı terane, adam pingi gerçekten yüksek olduğu için rakipte dışarıda gözükse de kendisinde içeride gözükerek ölüyor, şimdi rakipte 10 ping var iken sizde 80 olan ping ile bunu zaten yaşarsınız, bunu nasıl çözeceksiniz bilmiyorum ama 10 ping ve 50ping arasında bunun yaşanması pek mümkün değil. Kan nerede adam nerede.

1694609289936.png



--------------------------------------------------
4. de zaten bir şey demeye gerek yok, herif duvarın dışında ölüyor. Bu bile Hz vs Video FPS'İ değerleri ile alakalı olabilecek durum.

1694609342398.png


Son ölümü sadece biraz olaylı ama onda da ping değerinin en az 3 katı olduğu aşikar.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı