Cyberpunk 2077 kötü müydü?

Karakterin çaresizlik hissini yansıtıyor aslında bir noktada ya. Kafanda seni zehirleyen ileri teknoloji bir "eser" var ve yardım edebilecek çok az kişi var. Çaresizce kurtuluş yolu arıyorsun. Şimdi gidişat çok daha iyi olabilirdi, o konuda hemfikiriz. Mesela hatırla, bir noktada Takemura gel kızın yardımını alalım diyor, diğer tarafta da mühendisi kaçırma görevi var. Orada işte seçim yapıp senaryo tamamen o seçimde ilerlese belki çok daha etkili olabilirdi. Mesela ben şansımı mühendisten denemek isteseydim karşıma bambaşka bir senaryo verilseydi çok etkili olabilirdi.
Hocam, keşke sürprizbozana alsanız...
 
Bence fena değildi herkes oyunu yerin dibine vurduğundan sıfır beklentiyle girdim ve beklentilerimi fazlasıyla karşıladı ama bu CD Project Red'i haklı göstermez bu oyun kesinlikle trailerlardaki veya gameplaylerdeki oyun kesinlikle bu değildi
 
Karakterin çaresizlik hissini yansıtıyor aslında bir noktada ya. Kafanda seni zehirleyen ileri teknoloji bir "eser" var ve yardım edebilecek çok az kişi var. Çaresizce kurtuluş yolu arıyorsun. Şimdi gidişat çok daha iyi olabilirdi, o konuda hemfikiriz. Mesela hatırla, bir noktada Takemura gel kızın yardımını alalım diyor, diğer tarafta da mühendisi kaçırma görevi var. Orada işte seçim yapıp senaryo tamamen o seçimde ilerlese belki çok daha etkili olabilirdi. Mesela ben şansımı mühendisten denemek isteseydim karşıma bambaşka bir senaryo verilseydi çok etkili olabilirdi.
Benim bu konudaki fikrim duygusal konuda vurucu bir hikaye yapmak istedikleri için senaryoyu fazla çizgisel yaptıkları. Muhtemelen oyuncular hikayeyi yönlendirme konusunda fazla özgür olursa yazdığımız hikayenin vuruculuğu kalmaz dediler, V'nin o çipten dolayı yavaş yavaş eridiği kısımların her oyuncu tarafından tarafından görülmesini istediler. Buna bir tepki gösteremiyorum çünkü bazı şeyleri yapabilmek için başka şeylerden feragat etmek zorundalardı. Benim tercihim yine de daha fazla yönlendirebildiğim ama daha az vurucu bir hikayeden yana olurdu ancak yapacak bir şey yok.
 
Karakter-diyalog kalitesinin nesi yüksekti mesela merak ettim açıkçası? Diyaloglarda 4 seçenek veriliyor ancak oyuncu hangisini seçerse seçsin sonuç genellikle aynı aynı oluyor.
Sonuçların seçimlerinizden etkilenmesi diyalog kalitesi demek değildir. Diyalog kalitesini içerik, duygu, üslup, mizah gibi açılardan gayet de beğendim ben. Aynı şekilde karakterler de çok daha empati kurulabilir, etkileyici, akılda kalabilir karakterlerdi. RDR2’deki Arthur harici birçok karakter doğru düzgün işlenmemişti. Sadie ve John’u da iyi karakterlere ekleyebiliriz. Onun dışındaki karakterler yeterince işlenen, güzel düşünülmüş, etkileyici karakterler değildi “bana kalırsa”.

Açık dünya ve RPG elementleri iddia/hype edildiği kadar başarılı olmasa bile oyunun hikayesi, karakterleri, aksiyonu gayet başarılı.
 
Sonuçların seçimlerinizden etkilenmesi diyalog kalitesi demek değildir. Diyalog kalitesini içerik, duygu, üslup, mizah gibi yönlerden daha çok beğendim ben. Aynı şekilde karakterler de çok daha empati kurulabilir, etkileyici, akılda kalabilir karakterlerdi.

Açık dünya ve RPG elementleri iddia/hype edildiği kadar başarılı olmasa bile oyunun hikayesi, karakterleri, aksiyonu gayet başarılı.
Diyalog kalitesi derken benim bahsettiğim o değildi. Diyaloglar genel olarak çeşitli değil çünkü diyalogların bağlanması gereken yer aynı, benim bahsettiğim bu. Sen senaryo ilerleyişinde karakterler arasında geçen diyalogları/mizahları beğendiğinden bahsediyorsun, ikisi farklı.
 
Videolardan izlediğim kadarıyla hikayesi güzeldi. Fakat karakter fiziği, çevre fizikleri, animasyonlar, çevre ile etkileşime geçme, gibi özellikler eksikti. Grafikleri gerçekten çok iyi ama buglar ve yukarıdaki özelliklerin eksik olması oyunun güzelliğini olumsuz etkiliyor bence.
 
Karakterlere sallamanız takdire şayan bir hareket, hayatımda gördüğüm en etkileyici karakterlere sahipti Cyberpunk 2077, karakterle konuşurken onun havasına bürünüyordunuz adeta.
Kesinlikle katılıyorum. Ben daha iyi yazılmış karakterlere rastlamadım PC'de. Sadece PS'de birkaç oyun geçebilir böylesi yazılmış karakterleri. FPS yapmalarını da şimdi anlıyorum, karakter öyle güzel yazılmış ki onlarla konuşurken sanki yanlarındaymışsınız gibi hissediyorsunuz.
 

Yeni konular

Yeni mesajlar

Geri
Yukarı