Dying Light 2 Empress tarafından kırılmış olabilir

O Ray Tracing'in hala ilkel olmasından kaynaklı. Yansımaların sağlı sollu geldiği büyük açık dünya oyuna ışın izlemeyi bodoslama verirsen sonuç bu oluyor. Metro Exodus Enhanced Edition gibi illüzyon ile beraber yerleştirilseydi 100 FPS bile açardı.
Hocam acaba firmalar gelecekte ne yapar? Bildiğim kadarıyla sadece RT değil DLSS ve FSR'da optimize edilmeli. Control'de bulunan DLSS ile RDR2'de bulunan DLSS arasında çok fark var benim gözlemlediğim. Aynı şekilde mod ile çalışan FSR ile optimize edilmiş bir oyunda(GoW gibi) fark var. Benim düşüncem FSR ve DLSS'in optimizesi için çalışılsa bile RT konusunda bir süre geri kalınır gibi. RTX 3070-3080 gibi kartları olan bile FPS kaybı olmasın zaten çok da güzelleştirmiyor görüntüyü diye RT açmıyor.
 
Hocam acaba firmalar gelecekte ne yapar? Bildiğim kadarıyla sadece RT değil DLSS ve FSR'da optimize edilmeli. Control'de bulunan DLSS ile RDR2'de bulunan DLSS arasında çok fark var benim gözlemlediğim. Aynı şekilde mod ile çalışan FSR ile optimize edilmiş bir oyunda(GoW gibi) fark var. Benim düşüncem FSR ve DLSS'in optimizesi için çalışılsa bile RT konusunda bir süre geri kalınır gibi. RTX 3070-3080 gibi kartları olan bile FPS kaybı olmasın zaten çok da güzelleştirmiyor görüntüyü diye RT açmıyor.

Bana göre RT özelliği çok ama çok gereksiz ve abartılan bir şey. Tabii 3090 Ti gibi fantastik sistemlere sahip olan kişiler için belki gerekli olabilir ama oyunu oynarken %90'nın fark etmeyeceği bir şey için hem performans kaybı hem de bunun için ekstra para ödemek dediğim gibi anlamsız.
 
Arkadaşlar performans sorunu açılmışke sorayım, hiçbir sorun olmadan RX 5500 XT ve Ryzen 3 3100 ile oynuyorum ancak savaşlarda ve haritada gezerken aniden 2, 3 dakika boyunca donuyor. Sebebi nedir?
 

Geri
Yukarı