FSR 3 modları çoğalıyor!

Beyler Spider-Man için fsr 3 sadece RTX ekran kartlarındamı çalışıyor AMDde çalışıyorsa nasıl indire bilirim bilen varmı?
 
UI/HUD sorununun flash animasyondan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü flash animasyonun(.swf, .gfx) diğer elementlerden farklı olarak tüm kareleri hazırdır. Çizilecek animasyonlardaki karelerin bir başı ve sonu vardır, oyun içinden çekilecek veriye göre dinamik olarak animasyonu hareketlenmesi oyunun renderer sürecine işlenir. Örneğin harita anlık oyuncunun olduğu konum verisine göre hareketleniyor/işleniyor. Altyazılar da hareketli ise yazı sabit çıkmıyorsa flashfonttur(sabitse doku ya da .tff oluyor). Daha iyi anlaşılması için : JPEXS Free Flash Decompiler
 
Death Stranding destekliyor mu acaba?
 
UI/HUD sorununun flash animasyondan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü flash animasyonun(.swf, .gfx) diğer elementlerden farklı olarak tüm kareleri hazırdır. Çizilecek animasyonlardaki karelerin bir başı ve sonu vardır, oyun içinden çekilecek veriye göre dinamik olarak animasyonu hareketlenmesi oyunun renderer sürecine işlenir. Örneğin harita anlık oyuncunun olduğu konum verisine göre hareketleniyor/işleniyor. Altyazılar da hareketli ise yazı sabit çıkmıyorsa flashfonttur(sabitse doku ya da .tff oluyor). Daha iyi anlaşılması için : JPEXS Free Flash Decompiler

Dinamik animasyon çözer mi acaba bunu?
 
Dinamik animasyon çözer mi acaba bunu?
Kullanılacak yönteme göre değişir belli başlı UI elementleri için olabilir ama çok dönük ve göze hitap etmeyen bir şey ortaya çıkar. İşlevlerini yerine getiremeyebilir. Tersine mühendislikten çok iyi anlayan biri spesifik bir oyuna bakıp bu tür animasyonların dx12 draw fonksiyonundan (öyle bir şey varsa tabii ki farazi sallıyorum tamamen) Frame generationa hariç tutması gibi şeyler işe yarayabilir.

Bu arada mesajları düzenlerken "bir hata oluştu" uyarısı alıyorum üstte .tff yazmışım.ttf olacak 😄
 
Kullanılacak yönteme göre değişir belli başlı UI elementleri için olabilir ama çok dönük ve göze hitap etmeyen bir şey ortaya çıkar. İşlevlerini yerine getiremeyebilir. Tersine mühendislikten çok iyi anlayan biri spesifik bir oyuna bakıp bu tür animasyonların DX12 Draw fonksiyonundan (öyle bir şey varsa tabii ki farazi sallıyorum tamamen) Frame generationa hariç tutması gibi şeyler işe yarayabilir.

Bu arada mesajları düzenlerken "bir hata oluştu" uyarısı alıyorum üstte. TFF yazmışım. Ttf olacak 😄

Bir sorun var bugün. Bende de hata veriyor. Mesajları düzenliyemiyorum.
PureDark ReShade üzerinden açılıp HUD sorunlarını fixlendiği bir yeni arayüz yapmış. Bunu neye göre yapıyor veya ne kullanıyor öğrenmek lazım.

Oyunların üzerinde tek tek düzeltiyor. Bu biraz zaman alacak anlaşılan. Daha önce DLSS 3 modları yaptığı oyunların üzerinde gidiyor yine. Hazır kendi kullandığı algoritmayı mı entegre etti bilmiyorum açıkçası.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı