volkankelebek
Kilopat
- Katılım
- 24 Temmuz 2016
- Mesajlar
- 3.114
- Makaleler
- 2
- Çözümler
- 5
Daha fazla
- Cinsiyet
- Erkek
Bu sadece NVIDIA için.
RX 6650 XT yazıyor oyun içinde.
Bu sadece NVIDIA için.
RX 6650 XT yazıyor oyun içinde.
210. TBA FSR 3.0 Frame Generation Mod Compatibility (By LukeFZ)TLOU 1 için hangi dosyaları atalım 0.9 sürümünde?
UI/HUD sorununun flash animasyondan kaynaklandığını düşünüyorum. Çünkü flash animasyonun(.swf, .gfx) diğer elementlerden farklı olarak tüm kareleri hazırdır. Çizilecek animasyonlardaki karelerin bir başı ve sonu vardır, oyun içinden çekilecek veriye göre dinamik olarak animasyonu hareketlenmesi oyunun renderer sürecine işlenir. Örneğin harita anlık oyuncunun olduğu konum verisine göre hareketleniyor/işleniyor. Altyazılar da hareketli ise yazı sabit çıkmıyorsa flashfonttur(sabitse doku ya da .tff oluyor). Daha iyi anlaşılması için : JPEXS Free Flash Decompiler
Kullanılacak yönteme göre değişir belli başlı UI elementleri için olabilir ama çok dönük ve göze hitap etmeyen bir şey ortaya çıkar. İşlevlerini yerine getiremeyebilir. Tersine mühendislikten çok iyi anlayan biri spesifik bir oyuna bakıp bu tür animasyonların dx12 draw fonksiyonundan (öyle bir şey varsa tabii ki farazi sallıyorum tamamen) Frame generationa hariç tutması gibi şeyler işe yarayabilir.Dinamik animasyon çözer mi acaba bunu?
Kullanılacak yönteme göre değişir belli başlı UI elementleri için olabilir ama çok dönük ve göze hitap etmeyen bir şey ortaya çıkar. İşlevlerini yerine getiremeyebilir. Tersine mühendislikten çok iyi anlayan biri spesifik bir oyuna bakıp bu tür animasyonların DX12 Draw fonksiyonundan (öyle bir şey varsa tabii ki farazi sallıyorum tamamen) Frame generationa hariç tutması gibi şeyler işe yarayabilir.
Bu arada mesajları düzenlerken "bir hata oluştu" uyarısı alıyorum üstte. TFF yazmışım. Ttf olacak
Bu sitenin çalışmasını sağlamak için gerekli çerezleri ve deneyiminizi iyileştirmek için isteğe bağlı çerezleri kullanıyoruz.