Galatasaray'ın Şampiyonlar Ligi Grubu

Yusuf Liebert

Decapat
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
239
Çözümler
1
Bu Beşiktaşlılar niye tarihini sadece son 2 şampiyonluk yaşadıkları dönemden ibaret sayıyorlar. Yaşları küçük fazla şampiyonluk göremedikleri için mi? 8taş hatırasını unutmak için mi? Yahu namağlup çıkıyorsun Bayern Münih geliyor tekrar 8taş oluyorsun. El insaf, Galatasaray ile idrar yarıştırdığın şey Avrupa.
Keşke biraz yaşının adamı olsan, 10 yaşındaki klavye bebeleri gibi yorum yapmışsın.
 

Yusuf Liebert

Decapat
Katılım
24 Ocak 2019
Mesajlar
239
Çözümler
1
Katılım
3 Şubat 2017
Mesajlar
14.450
Makaleler
151
Çözümler
57
Yer
Çengelköy
KS
KS
ily ayka

ily ayka

Kilopat
Katılım
6 Ekim 2014
Mesajlar
5.904
Makaleler
5
Çözümler
10
Yer
İzmir-Bayraklı
8 yiyen tek takım Beşiktaş değil, her takımın geçmişine bakalım çoğu takım bir o kadar yedi. Bayern Münih karşısında 10 kişi mücadele ettik ve forvette de Love dedemizle oynadık. 2 senelik tarihimizle övünmüyorum, sırf şampiyon olalım da yüzümüz gülsün diye tutmuyorum Beşiktaş'ı. Şampiyonluk sayısına Uefa kupasına bakıp en iyi takım GS deseydim gider GS'yi tutardım.
Arkadaşın yaptığı şey yanlış, Beşiktaş gruptan namağlup çıkınca takımlar kekti babam da çıkar dendi. Kendileri o gruptan çıkamayınca Sinan Gümüş'tür, şanstır diyorlar. Kabul edelim başarısızlıktı. Beşiktaş geçen sene Uefa'da köy takımları arasından çıkamadı, ben çıkıp şans diyor muyum? Hayır, başarısızlık hikayesiydi. Açıkçası Liverpool'dan 8 yememiz ile dalga geçilmesi de umrumda olmuyor pek. Dinamo Kiev'den de 6 yedik, onunla da dalga geçilmesi gerekir. Kendi takımımız diye başarısızlık olan şeyi kabullenmemek yanlış.
Başkan ben sizin grupa Kek demedim, evet bizde de başarısızlık var ama şanssızlık daha ön planda. Bir Porto Gs maçının özetini izlesene. :)
 

Caner Uncu

Terapat
Katılım
11 Mart 2016
Mesajlar
15.418
Makaleler
1
Çözümler
107
Az önce birileri bahane bulmaktan mı bahsediyordu. Yok 10 kişiydik, yok yaşlı Love vardı demeye başladılar da... :D


Belki canını acıttığı içindir.
Bahane bulmuyorum, her şeyi açık açık yazdım. O kadroyla o kadar yapıldı, Fenerbahçe 11 kişiyle fark yedi. Ona da çıkıp bir şey söylemek lazım o zaman. Cevabımın devamında yazdım yazacaklarımı zaten. GS başarısız olunca şans deyip Beşiktaş başarısız olunca dalga geçmek doğru değil. Sırf Beşiktaş 8 yedi diye dalga geçilecekse açın geçmişinize bakın yani. Her maç fark atarak yenmediniz. Bana karşı böyle davranman da üzdü abi. Başarısızlığı yediremeyip başarılı olana şansa bala diye dalga geçmek doğru değil. Dedim yine diyorum, Beşiktaş da geçen sene köy takımlarını yenemedi ve gruptan çıkamadı. Ben şans diyor muyum, başarısızlıktan başka bir şey değildi. Galatasaray'ın da o gruptan çıkamaması şans falan değildi, asıl şans o kadar takımın arasında ''kağıt üstünde'' en kötü takımların olduğu gruba düşmekti.
 

Yeni konular

Yukarı