Geliştirdiğim prototip oyun için geri bildirim

Haestya

Hectopat
Katılım
31 Ocak 2019
Mesajlar
19
Selamlar herkese.

Unreal üzerinden FPS-platformer tarzında bir prototip geliştiriyorum. Mekanikleri test etme amaçlı kısa bir demo level hazırladım. Şimdilik amaç düşmanları yok edip en kısa zamanda bitiş noktasına ulaşmak. İleriki seviyeler için AI yazmayı düşünüyorum. Eleştiri ve/veya önerilerde bulunursanız çok sevinirim. (Optimizasyon sorunu var, düzelteceğim.)

Oyun linki: FPS-Parkour Project Demo by Haestya

Mekanikler:

-Duvarda yürüme

-Double jump

-Havada zıplayıp sağ tuş ile kanca atabilirsiniz (2 hakkı var)

-Hızlı koşma (L Shift)

-Hızlı koşarken c tuşuna basarsanız kayar, durduğunuz yerde basarsanız eğilir (c)

-Eğilme (q-e)

-Çoklu düşmanların olduğu yeedeki iple ve üst kattaki kapıyla etkileşime geçme (f)

-2 farklı silah modu (b)

Şimdiden teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Yaklaşık 10-15 dakika oynadım, ne yapılması gerektiği anlaşılmıyor. Sağ tık ile ilerlendiğini geç farkettim. İleride yaklaşık 10 kişilik grubun olduğu yerden kendi bulduğum yöntemlerle çıktım nasıl çıkıldığını çözemediğim için. Çıktığımda sarı kare bir şey beni dışarı attı orada kapadım oyunu :D
 
Hook sistemine baştan bi bakmanı öneririm çok buglu ve hiç eğlenceli değil şuanki hali. İlk attığında bir anda ışınlanıyor gibi oluyor, rastgele yerlere götürüyor falan gelişmesi gerek.

Işıklandırmalar çok güzel oyuna iyi bir hava katmış. Sadece silah bazen karanlıkta kalıyor o hoş durmuyor bence onu da ayarlarsan daha güzel olabilir.

Hareket ve oyun akışına 10fps de oynadığım için yorum yapamayacağım. GT 710 ekran kartı olan bir bilgisayarda denedim ve çok kasıyordu ama onu da ilerde halledersin.

Bazen yere düşünce ölmüyor sürekli düşmeye devam ediyor. Oyunu kapa aç yapmam gerekti onu da düzeltirsen iyi olur.

Gelişmesi gerekli ama dediğin gibi daha prototip projeyi yarım bırakmayıp devam edersen güzel şeyler çıkabilir ortaya.
 
Yaklaşık 10-15 dakika oynadım, ne yapılması gerektiği anlaşılmıyor. Sağ tık ile ilerlendiğini geç farkettim. İleride yaklaşık 10 kişilik grubun olduğu yerden kendi bulduğum yöntemlerle çıktım nasıl çıkıldığını çözemediğim için. Çıktığımda sarı kare bir şey beni dışarı attı orada kapadım oyunu :D
Selam, buga denk gelmişsin sanırım sarı kare ne onu anlayamadım ama bakacağım. Açıklama kısmında mekanikleri yazdım ama haklısın daha açıklayıcı bir yazı hazırlarım, ne de olsa prototip diye o konuda çok zaman harcamadım. Yorumun için teşekkürler.
Hook sistemine baştan bi bakmanı öneririm çok buglu ve hiç eğlenceli değil şuanki hali. İlk attığında bir anda ışınlanıyor gibi oluyor, rastgele yerlere götürüyor falan gelişmesi gerek.

Işıklandırmalar çok güzel oyuna iyi bir hava katmış. Sadece silah bazen karanlıkta kalıyor o hoş durmuyor bence onu da ayarlarsan daha güzel olabilir.

Hareket ve oyun akışına 10fps de oynadığım için yorum yapamayacağım. GT 710 ekran kartı olan bir bilgisayarda denedim ve çok kasıyordu ama onu da ilerde halledersin.

Gelişmesi gerekli ama dediğin gibi daha prototip projeyi yarım bırakmayıp devam edersen güzel şeyler çıkabilir ortaya.
Hook mekaniğini basit matematiksel bir hesapla yaptım, onu geliştireceğim ama rastgele yerlere götürmemesi lazım, ona da bir bakarım. Yorumun için teşekkürler.
 
1651057531540.png


Şimdilik optimizasyonda sorun var sanırım.
Karşıya nasıl geçeceğim?
 
Eki Görüntüle 1371624

Şimdilik optimizasyonda sorun var sanırım.
Karşıya nasıl geçeceğim?
Evet optimizasyon sıkıntısı olduğunu ben de buradan öğreniyorum, düzelteceğim. Zıplayıp sağ tuşa basarsan hook atıyor havadaki bloğa onu atıp sallanman lazım. Attığım sitede bütün mekanikler yazıyor diğerlerine oradan ulaşabilirsiniz. Teşekkürler.
 

Yeni konular

Geri
Yukarı