HOI4: Detaylıca Nasıl Oynanır?

BayKuS1512

Decapat
Katılım
7 Haziran 2018
Mesajlar
35
Arkadaşlar daha önce 1-2 tane konu açtım HOI4 ile ilgili. Bugün "TommyKay" izlerken bir şey gördüm. Adam 1 Adamı ile bildiğiniz 5 Adam falan idare ediyor, hatta savaşı kazanıyor.

Bende gaza geldim İtalya olarak oyuna girdim. Avusturya üzerinden Almanya'ya daldım, ancak benim 10 birliğim, organizasyonu, gücü olan birliklerim, silahı olan birliklerim 4 Alman askerini yenemedi. Hatta daha sonra 1 Alman askeri 5 askerimi falan itti. Anladım ki ben oyundan bir şey anlamıyorum. Şu oyunun savaş sistemini detaylıca anlatabilecek biri var mı?
Dipnot: Supply'ım, Manpower'ım, Gücüm, Organizasyonum, Silahım falan vardı. Hatta Almanlardan fazlaydı.
 
Son düzenleyen: Moderatör:

Mor Fasulye

Hectopat
Katılım
10 Aralık 2018
Mesajlar
755
Çözümler
1
Yer
Ankara
Bende gaza geldim İtalya olarak oyuna girdim. Avusturya üzerinden Almanya'ya daldım, ancak benim 10 birliğim, organizasyonu, gücü olan birliklerim, silahı olan birliklerim 4 Alman askerini yenemedi. Hatta daha sonra 1 Alman askeri 5 askerimi falan itti. Anladım ki ben oyundan bir şey anlamıyorum. Şu oyunun savaş sistemini detaylıca anlatabilecek biri var mı?
Valla bende anlamıyorum şu savaş sistemini 24 tane tank ürettim adamlar 3 tane Fransız piyadesini itemedi. Supply falan var neden itemiyor tanklarım hiçbir şey anlamıyorum.
1 Adamı ile bildiğiniz 5 Adam falan idare ediyor
Mareşal ile komutan yönetmeyi mi diyorsunuz?
 

Efex3D

Hectopat
Katılım
3 Kasım 2017
Mesajlar
30
Division template, teknoloji ve bufflar çok etkiliyor senin birliklerinin gücünü. Ayrıca Almanlar Sovyetlere saldırmadan Almanlara saldırmak biraz tehlikeli çünkü çok fazla bufflı oluyorlar yani focuslardan bonus falan alıyorlar. Sovyetlere saldırınca her cephede savaşamıyorlar öyle alabilirsiniz. Google'dan en iyi division templateleri bulabilirsin.
 
KS
BayKuS1512

BayKuS1512

Decapat
Katılım
7 Haziran 2018
Mesajlar
35
Biraz erken daldım ondan herhalde , ancak anlamadığım şey de burada çıkıyor. Adam "Türkiye" olarak ne kadar bufflarsa bufflasın , Multiplayer oyunda 10 İngiliz askerini 3 Askeriyle nasıl itiyor? Sonuçta düz mantık üzerinde adamlar aynı buff'a sahip , hatta İngiltere'nin daha güçlü olması lazım.
Mareşal ile komutan yönetmeyi mi diyorsunuz?

Yok , idare derken öldürme , adam derken asker
 

Efex3D

Hectopat
Katılım
3 Kasım 2017
Mesajlar
30
Biraz erken daldım ondan herhalde , ancak anlamadığım şey de burada çıkıyor. Adam "Türkiye" olarak ne kadar bufflarsa bufflasın , Multiplayer oyunda 10 İngiliz askerini 3 Askeriyle nasıl itiyor? Sonuçta düz mantık üzerinde adamlar aynı buff'a sahip , hatta İngiltere'nin daha güçlü olması lazım.


Yok , idare derken öldürme , adam derken asker

Adamın templatelerini falan kontrol etmek kazım banada ilginç geldi.
 

Kavin

Hectopat
Katılım
14 Temmuz 2016
Mesajlar
1.706
Çözümler
1
Yer
Murciélago
Birlik düzeni ve teknoloji, özellikle doktrinler çok şey değiştiriyor.
 

Mor Fasulye

Hectopat
Katılım
10 Aralık 2018
Mesajlar
755
Çözümler
1
Yer
Ankara
Arkadaşlar peki uçaklar bize ne kadar destek olur? Yani sizce uçak olmazsa olmazlardan mı savaşlarda?
 

Kavin

Hectopat
Katılım
14 Temmuz 2016
Mesajlar
1.706
Çözümler
1
Yer
Murciélago
Arkadaşlar peki uçaklar bize ne kadar destek olur? Yani sizce uçak olmazsa olmazlardan mı savaşlarda?
En azından karşı hava saldırılarını önleyebilmeniz gerek. Bunu anti-air sistemleriyle ya da Fighter uçakların interception göreviyle sağlayabilirsiniz. Yoksa bombalamalar yapılarınıza, fabrikalarınıza, altyapınıza zarar verir; tamir etmeniz gerekir ki bu da sivil fabrikalarınızı kullanır.
 

Kerem_37

Decapat
Katılım
31 Temmuz 2018
Mesajlar
348
Çözümler
4
-Hava üstünlüğü/Bombardıman uçakları
-Teknoloji
-General/Mareşal

Savaşı değiştirir.
 
Yukarı